در چهار ماهه نخست امسال /

لرستان خبر: فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: در چهار ماه نخست سالجاری در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی 17طرح ،و در جهت پاکسازی نقاط جرایم خیز استان 184 طرح و در راستای کنترل محورهای استان 121 مورد طرح انجام شده است .

لرستان خبر ،سردار ˈمحمد قنبری ˈ روزپنج شنبه درجمع خبرنگاران افزود : در حوزه دفتر نظارت همگانی 197 بیش ازچهار هزار تماس درچهار ماه نخست سال 93 در استان برقرار شده است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدوچهار درصد افزایش را نشان می دهد.
 

وی اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تا کنون بیش از 1500 پرونده به دوایر مشاوره و مددکاری در کلانتری های استان ارجاء شده است که از این تعداد 62 درصد منجر به مصالحه شده است.
 

همچنین وی تصریح کرد: درچهارماه نخست امسال 130 هزار تماس با مرکز فوریت های پلیسی110در لرستان به ثبت رسیده است .
 

وی با اشاره به فعالیت های مرکز فوریت های پلیسی 110 در لرستان گفت : دراین مدت ، 130 هزار تماس به ثبت رسیده است که از این تعداد حدود 53 درصدتماس ها عملیاتی شده و پلیس در صحنه حضور داشته است.
 

وی با بیان اینکه از این تعداد 13درصد تماس های غیر قابل رسیدگی بوده است ، افزود:حدود 34 درصد از تماس های ثبت شده در مرکز فوریت های پلیس110 به امور مشاوره ای و راهنمایی و اطلاعاتی،مربوط است.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات