جاده های ناامن کوهدشت بازهم حادثه آفرید/

فرماندار کوهدشت گفت: عصر امروز بر اثر سانحه تصادف یک دستگاه خودروی پیکان با یک تریلر نفت کش عراقی 2 نفر کشته و 1 نفر نیز مصدوم شد.

غلامرضا حمزه‎پور در گفت وگو با لرستان خبر، اظهار کرد: عصر امروز در یک سانحه تصادف در محور غرب به جنوب در شهرستان کوهدشت دو نفرجان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به ساعت وقوع ای حادثه  افزود: در این تصادف که در ساعت 4 و 50 دقیقه عصر امروز در گردنه ریش بر شهرستان کوهدشت رخ داده است دو نفر کوهدشتی جان خود را از دست دادند.

فرماندار شهرستان کوهدشت بیان کرد: این تصادف بین یک دستگاه خودروی پیکان سواری کوهدشتی و یک دستگاه تریلر نفت کش عراقی رخ داده است که از سه سرنشین خودروی سواری کوهدشتی دو نفر بلافاصله فوت کرده و نفر سوم مصدوم شده و توسط نیروهای 115 به بیمارستان امام خمینی(ره) کوهدشت منتقل شده است.

وی با اشاره به مکان این تصادف تصریح کرد: این تصادف در 5 کیلومتری دم زانوگه در مسیر جاده غرب به جنوب در شهرستان کوهدشت رخ داده است که خودروی سواری کوهدشتی در حال حرکت به سمت جنوب و تریلر نفت کش در حال ورود به به شهرستان کوهدشت بوده است که مقصر این حادثه نفت کش عراقی بوده است.

حمزه پور عنوان کرد: بنا بر گفته کارکنان اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) کوهدشت شخص مصدوم که بیمارستان منتقل شده از ناحیه پا و پشت دچار شکستگی شده و تحت درمان قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان کوهدشت با اشاره به تصادفات اخیر در این شهرستان خاطرنشان کرد: در یک ماه اخیر بر اثر تصادفات رخ داده در این مسیر تا کنون 10 نفر جان خود را از دست داده اند که توجه به این نکته برای مسئولان اداره راه و متولیان امر در شهرستان و در سطح استان ضروری است.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات