از 19 شهریور/

مدیرکل مخابرات لرستان گفت: طرح همسان سازی کدهای تلفن ثابت در لرستان از 19 شهریورماه اجرایی می شود.

مصیب قبادیان در گفت و گو با خبرنگار لرستان در خرم آباد، اظهار کرد: از 19 شهریور ماه امسال در تمام شهرهای استان لرستان شماره های 7 رقمی به 8 رقمی تبدیل شده و تمامی کدهای شهرستان ها حذف شده و کد تمام شهرستان های لرستان 066 است.

 

وی با اشاره به کاهش هزینه های مشترکان با اجرای این طرح افزود: هم اکنون هزینه مکالمات داخل استانی به طور متوسط دقیقه ای 153 ریال بوده و با اجرای این طرح هزینه هر دقیقه به 30ریال کاهش می یابد و همچنین هزینه تماس های بین استانی که هم اکنون بسته به فاصله بین مبدا و مقصد متغیر است با اجرای این طرح یکنواخت شده و دقیقه ای 330 ریال می شود.

 

قبادیان علاوه بر کاهش هزینه مکالمات از دیگر مزایای اجرای این طرح را سادگی محاسبه مبلغ مکالمه دانست و گفت: با اجرای این طرح مشترکان هم استانی نیازی به گرفتن کد سایر شهرستان های استان ندارند.

 

مدیر عامل شرکت مخابرات استان لرستان با اشاره به تغییر شماره تلفن های ثابت مشترکین بیان کرد: مشترکان استان لرستان می توانند از سه طریق تماس با شماره 2525، ارسال شماره تلفن و کد شهرستان به سامانه های  100000135یا 20009597، و از طریق پرتال مخابرات استان لرستان به نشانی  www.tcl.co.ir از شماره های جدید خود مطلع شوند.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات