رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد:

لرستان خبر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: نشریات نقش مستقیم و موثری در افزایش احساس امنیت در جامعه و حوزه‌های اجتماعی دارند و از بروز بسیاری از ناهنجاری‌ها جامعه جلوگیری می‎کند.

لرستان خبر، نادر ارجمندی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد اظهار کرد: رسانه‌ها و مطبوعات نقش ویژهای در تنویر افکار عمومی و آشنایی مردم با مسائل و مشکلات موجود در جامعه دارند.

 

وی ادامه داد: بر این اساس نقش و جایگاه اصحاب رسانه در راستای پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی از قبیل خودکشی، اعتیاد، طلاق و عوامل منجر به بروز این پدیده‌ها غیر قابل انکار است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد افزود: درج مطالب موشکافانه و کارشناسی شده در جراید، نشریات محلی و ... در آگاهیبخشی به افکار عمومی اقشار مختلف جامعه، شناخت و روشنسازی عوامل بروز این معضلات و کاهش محسوس زمینه‌های آنها مثمر ثمر است.

 

ارجمندی عنوان کرد: رسانه‌های جمعی جایگاه ویژه و حساسی در ارتقای فرهنگ عمومی جامعه دارند و سهم زیادی در کاهش ناهنجاری‌ها و تبعات منفی آن دارند.

 

وی تصریح کرد: تحقق این مهم نیازمند تلاش مضاعف اصحاب رسانه در ایفای رسالت مهم خود در دستیابی هر چه بهتر و سریعتر به جایگاه واقعی آنها است.

 

این مسئول اضافه کرد: پویایی نشریات رابطه مستقیمی با افزایش احساس امنیت در حوزه‌های اجتماعی دارد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات