معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان:

لرستان خبر: معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: دولت باید تصدی‌گری را کنار بگذارد و بهترین نقش را همین مردم ایفا می‌کنند؛ یکی از نقاط درخشان برنامه پنجم ما تأکید بر ارزش‌های دینی و ارزش‌های ایثار و شهادت است که در دستور کار قرار گرفته است.

لرستان خبر، سعید شاهرخی صبح امروز در جلسه آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد در جمع اصحاب رسانه و هنرمندان، گفت: شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم و به یاری خدا از پیروان آن حضرت هستیم.

 

وی با بیان اینکه با توجه به شعار «اقتصاد و فرهنگ عزم ملی و مدیریت جهادی» جمع حاضر مسئولیت سنگینی دارند و باید در مقابل آن نقش خود را به خوبی ایفا کنند، ادامه داد: توجه به فرهنگ با عزم ملی از مهم‌ترین تأکیداتی است که مورد توجه قرار گرفته است.

 

شاهرخی خاطرنشان کرد: در جریان هستید که دولت تدبیر و امید با چه شرایط اقتصادی شروع به کار کرده است؟ دولت در آغاز کار با مشکلاتی مواجه بود که باید این مشکلات را حل می‌کرد.

 

وی یادآور شد: با وعده‌های رئیس جمهور ما شاهد رشد اقتصادی چشمگیری هستیم و خوشحالیم که هر بیمار که به بیمارستان مراجعه می‌کند می‌تواند خود را با کمترین هزینه درمان کند و باید از مدیرکل سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و زحمات بی‌دریغ ایشان قدردانی کنیم.

 

در ادامه این مراسم اللهیار ملکشاهی، نماینده مردم شهرستان کوهدشت در مجلس نیز بیان کرد: امروز کشور ایران به عنوان جزیره ثبات شناسایی شده است، اما بی‌نظمی‌هایی که در منطقه و دنیا به وجود آمده، حاصل بی‌نظمی‌های پنهان و آشکار است.

 

وی در پایان تصریح کرد: سیر افول رژیم جعلی صهیونیستی آغاز شده است، امیدوارم این رژیم فاسد و غاصب هرچه زودتر ریشه‌کن شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات