گزارش لرستان خبر از مشکلات خانواده لرستانی/

محمد امیری جوانی معلول در خانواده ای بی بضاعت از اهالی روستای ریقان در بخش مرکزی شهرستان چگنی می باشد که معلولیت وی از دو ناحیه ذهنی و پاها است.پدر محمد امیری به نام اسحق امیری پیرمردی فلج است که از عهده تامین مخارج خانواده بر نمی آید و توانایی کار کردن ندارد.

به گزارش لرستان خبر؛ محمد امیری جوانی معلول در خانواده ای بی بضاعت از اهالی روستای ریقان در بخش مرکزی شهرستان چگنی می باشد که معلولیت وی از دو ناحیه ذهنی و پاها است.

 

متاسفانه با نگاهی گذرا به زندگی خانوادگی این جوان روستایی به عمق مشکلات آنها می توان پی برد.

پدر محمد امیری به نام اسحق امیری پیرمردی فلج است که از عهده تامین مخارج خانواده بر نمی آید و توانایی کار کردن ندارد.

 

photo3855_resize.jpg

 

وی  می گوید: محمد علاوه بر معلولیت ذهنی و جسمی از نظر تکلم نیز ناتوان بوده و قادر به صحبت کردن نمی باشد که این خود مشکلی بر مشکلاتش افزوده است و مادرش که زنی مسن است همچنین می گوید: محمد پسرم دائما در خانه است و از اتاقش بیرون نمی آید. تحرکش کم است فقط گاهی به صورت چهاردست و پا در محیط خانه راه می رود و مکالمه ندارد و در طول روز بی قراری و گریه می کند.

 

وی تصریح کرد: پسرم قادر به انجام هیچ یک از کارهای شخصی خود نیست، علاوه بر این همسرم توانایی کارکردن و تامین مخارج خانواده را ندارد و من هم که زنی مسن هستم مخارج زندگی را نمی توانم تامین کنم و مشکلات همسر و پسرم از یک سو و ضعف مالی شدید از سوی دیگر زندگی را برایمان بسیار سخت و غیر قابل تحمل کرده است.

 

photo3859_resize.jpg

 

حال با توجه به مشکلات عدیده جسمی و مالی این خانواده افراد خیردر صورت تمایل جهت مشارکت در امر کمک رسانی به این فرد نیازمند می توانند با موسسه خیریه شهر سراب دوره واقع در مسجد صاحب الزمان (عج) این شهر با شماره تلفن 06615724138 تماس حاصل کنند و از اجر معنوی و اخروی این عمل خیر بهره مند شوند.

 

 

نویسنده : محمد ملکی
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات