مدیر کمیته امداد الشتر:

لرستان خبر: مدیر کمیته امداد شهرستان الشتر از فرماندار و مسئولان دیگر ادارات شهرستان الشتر خواهان کمک در راستای تسهیل و تسریع در رفع موانع و اعطای مساعدت‏های لازم جهت رفع مشکلات مدد جویان شد.

لرستان خبر، صفرعلی فلاحیراد صبح امروز در حاشیه بهرهبرداری از برخی از این طرحها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی جهت تحقق خواسته‏‌های نیازمندان از سوی دولت است و کمیته امداد در این راستا اقدام به افتتاح طرحهای اشتغالزایی و مسکن مددجویان این شهرستان کرده است، تا در هفتهای که به نام امید و آرامش نامگذاری شده است، امید و آرامش در دل این افراد نیازمند به وجود بیاید.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان الشتر با بیان اینکه این هفته فرصت مناسبی برای ارائه گزارش خدمات نظام و دولت در زمینه گوناگون عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به مردم است، تصریح کرد: در این راستا یک واحد گاوداری به ارزش 10 میلیارد ریال به نمایندگی از 114 طرح اشتغالزایی در روستای القاصآباد با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان به بهرهبرداری رسید.

 

فلاحیراد ادامه داد: در چهارمین روز از هفته دولت یک واحد مسکن مددجویی به نمایندگی از 36 واحد مسکونی به ارزش یک‌میلیارد و 560 میلیون ریال افتتاح شده ست.

 

در این مراسم مدیر کمیته امداد شهرستان الشتر ضمن بیان عمکرد یک ساله واحد خودکفایی و عمران این شهرستان از فرماندار و مسئولان دیگر ادارات شهرستان الشتر خواهان کمک در راستای تسهیل و تسریع در رفع موانع و اعطای مساعدت‏های لازم جهت رفع مشکلات مدد جویان شد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات