طی سال جاری تاکنون /

لرستان خبر: مدیرکل کمیته امداد استان لرستان گفت: توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی از اولویت‎های مهم این نهاد در راستای حمایت از محرومان است. وی اضافه کرد: از ابتدای سال‎جاری تاکنون بیش از یک هزار و 155 نفر از مددجویان از این آموزش‎ها بهره‎مند شده‎اند.

لرستان خبر، ولیالله منتظری صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرمآباد اظهار داشت: توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی از اولویتهای مهم این نهاد در راستای حمایت از محرومان است.

 

وی عنوان داشت: برای دستیابی به این امر مددجویان باید قبل از ورود به بازار کار آموزشهای لازم را در زمینه شغل مورد نظر خود ببینند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان با بیان اینکه کمیته امداد در راستای آموزش مددجویان با سازمان فنی و حرفهای و آموزشگاه‏‌های آزاد همکاری دارد، افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از یک هزار و 155 نفر از مددجویان از این آموزشها بهرهمند شدهاند.

 

منتظری در ادامه با اشاره به اینکه در راستای آموزش این مددجویان مبلغ 175 میلیون ریال هزینه شده است، تصریح کرد: در این راستا تعداد 646 نفر از آموزشهای کوتاه‌مدت، تعداد 264 نفر از آموزشهای بلندمدت و تعداد 245 نفر از دورههای حرفه‏‌آموزی بهرهمند شده‌‏اند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان با تاکید بر اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون برای 51 نفر از مددجویان کاریابی صورت گرفته است، گفت: از دیگر برنامههای کمیته امداد در بحث آموزش مددجویان برگزاری دورههای آموزشی برای دانشآموزان در ایام تابستان است.

 

منتظری متذکر شد: به همه مددجویان شرکتکننده در این دورهها مدرک معتبر فنی و حرفهای اعطا می‌‏شود و مددجویان میتوانند، برای ایجاد اشتغال از تسهیلات بانکی این نهاد استفاده کنند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات