امام جمعه بروجرد:

لرستان خبر: امام جمعه بروجرد گفت: اگر چه مدت مسوولیت شهیدان رجایی و باهنر کوتاه بود، ولی در این مدت اندک کمتر حرف می زدند و شعار می دادند و بیشتر عمل می کردند لذا مردم نیز همه جانبه از آن دولت حمایت می کردند.

لرستان خبر، حجت الاسلام ˈحسن ترابیˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به پیروزی مقاومت اسلامی و شکست سنگین و خفت بار صهیونیست ها در جنگ 51 روزه غزه افزود: رژیم اشغالگر قدس با حملات وحشیانه به مردم بی دفاع غزه و ارتکاب جنایات جنگی مجبور به پذیرش شکست و شروط مقاومت شد .
 

وی اضافه کرد: صهیونیست ها بعد از آن همه کشتار مردم بی دفاع در برابر اراده پولادین مقاومت فلسطین دست تسیلم را بالا برده و نتوانستند به هیچ کدام از اهداف خود برسند و دنیا دیدند که ملتی مظلوم با کمترین امکانات دفاعی در برابر یک ارتش که خود را قویترین در جهان می داند، پیروز شدند.
 

امام جمعه بروجرد افزود: صهیونیست ها باید بدانند که اگر آتش بسی بر قرار شده و تسلیم شدند ، مساله تمام نشده و گروههای فلسطین تا رهایی این کشور و آزادی قدس شریف اراده خواهند داشت .
 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و گفت: این ایام فرصت خوبی برای بزرگداشت یاد و خاطره دولتمردانی است که با تمام وجود برای اسلام و انقلاب به میدان آمده و جان خود را در راه آرمانهای انقلاب هدیه کردند.


وی گفت : مردم ایران اسلامی از دولتمردان می خواهند با عمل و تلاش مضاعف ، مسایل و مشکلات جامعه را حل نمایند و در راه پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی گامهای موثری بردارند.
 

وی با اشاره به دیدار رییس جمهور و هیات دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: در این دیدار معظم له ایجاد آرامش روحی و روانی ، کنترل تورم و اجرای نظام سلامت را از اقدامات با ارزش دولت یازدهم دانستند و موضع گیری ایران در برابر مسایل منطقه ای مانند غزه، عراق و سوریه را خوب برشمردند و بر تکیه بر ظرفیت های تولید داخلی ، اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی و توجه ویژه به صنایع تبدیلی و کشاورزی در روستاها تاکید کردند.
 

امام جمعه بروجرد بر نقد منصفانه و دلسوزانه و با هدف اصلاح ، عملکرد مدیران تاکید کرد و گفت: مسئولان نیز انتقادها را باید سریع پاسخ دهند تا جامعه دچار تنش نشود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود به شکار پهپاد اسراییلی توسط نیروی هوا فضای سپاه اشاره کرد و گفت: هفته گذشته تجاور یک فروند پهپاد رژیم صهیونستی با هدف جاسوسی از تاسیسات هسته ای نطنز صورت گرفت، که با هوشیاری و اقدام به موقع سپاه مورد اصابت موشک زمین به هوای سپاه قرار گرفت و منهدم شد.


حجت الاسلام ترابی افزود: این اقدام اسراییل و برخی کشورهای منطقه علیه ملت ایران نقض حاکمیت ملی و تجاور آشکار به ملت است که باید بدانند پاسخ ملت ما به این حرکت خصمانه ، تنها انهدام این پهپاد نبود بلکه پاسخ ما بسیار قاطع، کوبنده و ویرانگر و البته پشیمان کننده است.
 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز دهه کرامت افزود: در این دهه که با حلول ماه ذی القعده و سالروز ولادت کریمه اهل البیت (ع) دخت موسی بن جعفر، حضرت فاطمه معصومه ، آغاز می شود ، مجالس و محافل جشن و شادی بر پاست که امیدواریم دارای محتوای عمیق بوده و شرکت کنندگان را با حقایق مکتب اهل بیت (ع) آشنا نمایند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات