فرمانده نیروی انتظامی لرستان:

لرستان خبر: فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: امروز در لرستان نسبت به استان‏‌های دیگر امنیت بسیار بالا است، اما متأسفانه احساس این امنیت در این استان برای مردم نسبت به برخی از استان‎های ناامن کشور کمتر دیده می‎شود.

لرستان خبر، سردار محمد قنبری ظهر امروز در نشست با خبرنگاران لرستانی در خرمآباد اظهار داشت: تلاش ما این است که احساس ناامنی در ارتباط با جرائم در استان لرستان را کاهش دهیم، به همین منظور در بحث پیشگیری از جرم و کاهش آسیب‏‌های اجتماعی، آمادگی لازم را برای تشکیل اتاق فکر با رسانههای این استان به منظور بررسی علل اصلی جرائم را داریم.

 

وی ادامه داد: نیروی انتظامی میتواند، با همکاری رسانهها در شناسایی دلایل اصلی وقوع جرم و علل احساس ناامنی در جامعه، اقدامات زیادی انجام دهد، چراکه ما از رسانهها حمایت و به آنها اهمیت خاصی میدهیم.

 

فرمانده نیروی انتظامی لرستان یادآور شد: در بین رسانهها این آمادگی را داریم که یک اتاق فکر به منظور کارهای کارشناسی پیشگیری از وقوع جرم و گسترش احساس امنیت در این استان تشکیل دهیم.

 

فرمانده نیروی انتظامی لرستان با اشاره به مکان تفریحی و گردشگری بام شهر لرستان، عنوان کرد: در بیشتر مواقع برای پاسگاهها و مکانهایی که نیازمند حضور بیشتر پلیس است در نظر گرفته نمیشود، چراکه امروز ما شاهد این هستیم که در مسکنهای مهر و مکانهایی مانند بام شهر جایی برای احداث پاسگاه در نظر گرفته نشده است.

 

این مسئول تشریح کرد: اگر یک مکان در حد پاسگاه انتظامی در اختیار نیروی انتظامی لرستان در مکان بام لرستان برای ما در نظر گرفته شود، ما نیز به زودی یک پاسگاه در آنجا برای رفاه هرچه بیشتر مردم احداث میکنیم.

 

سردار قنبری متذکر شد: ما برای احداث پاسگاه انتظامی در این مکان برنامههای زیادی داریم، امیدواریم به زودی مشکل انتظامی آن از نظر مکان لازم برای احداث پاسگاه حل شود، این در حالی است که هم‌اکنون گشتهای پلیس ما در بام لرستان فعال هستند، اما برای مستقر شدن دائمی نیازمند یک مکان در حد پاسگاه شهری هستیم.

 

وی اضافه کرد: اگر مأموران ما در کار خود سهلانگاری و کوتاهی کنند ما نیز برخورد جدی با آنها انجام میدهیم، اما مردم نیز باید در این خصوص ما را یاری کنند که نقش رسانهها در این میان پررنگتر است.

 

فرمانده نیروی انتظامی لرستان در پایان گفت: نیروی انتظامی این آمادگی را دارد که در بام خرمآباد پاسگاه انتظامی خود را مستقر کند، چراکه این محل، مکانی برای تفریح خانوادهها است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات