فرمانده انتظامی بروجرد:

لرستان خبر: فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 783 مشاوره رایگان در مراکز مشاوره کلانتری‎های این شهرستان به مردم ارائه شده که از این تعداد 404 پرونده منجر به مصالحه و سازش شده است.

لرستان خبر، علیرضا دلیری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در بروجرد افزود: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اجرای طرحهای متعدد انتظامی، در پنج ماهه نخست امسال 70 دستگاه خودرو و 78 دستگاه موتورسیکلت مسروقه شناسایی و کشف شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: با تلاش گسترده ماموران این فرماندهی همچنین دو فقره سرقت به عنف، 39 فقره کیف قاپی، سه فقره کلاهبرداری و 53 فقره سرقت محتویات خودرو کشف شده است.

 

دلیری اظهار کرد: کشف 130 فقره سرقت منزل، هفت فقره سرقت اماکن شخصی، هفت فقره سرقت مغازه، یک فقره جیب بری، هفت فقره قتل، هشت فقره احشام و 266 مورد سایر سرقت‌ها در مدت زمان یاد شده، بخش دیگری از فعالیتهای فرماندهی انتظامی شهرستان بروجرد را تشکیل داده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد عنوان کرد: در پنج ماهه اول سال جاری همچنین 119 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و در این راستا دو هزار و 189 سوداگر مرگ دستگیر شدند.

 

دلیری با تقدیر از همکاری شهروندان بروجردی در راستای اجرای طرح پاکسازی، از آنان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، در اسرع وقت مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع دهند، تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 783 مشاوره رایگان در مراکز مشاوره کلانتریهای این شهرستان به مردم ارائه شده که از این تعداد 404 پرونده منجر به مصالحه و سازش شده است.

 

دلیری اضافه کرد: بخش اعظم مشاورهها در زمینههایی نظیر مشکلات خانوادگی، زناشویی و حقوقی ارائه شده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد افزود: برخی از مشاورههای ارائه شده چندین جلسه به طول انجامیده و پیگیریهای مستمری تا حصول نتیجه لازم صورت میگیرد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات