بازرس بسیج دانشجویی شهرستان بروجرد:

لرستان خبر: بازرس بسیج دانشجویی شهرستان بروجرد گفت: نبود نظارت کافی بر خوابگاه‌های دانشجویی و فقدان نهاد نظارتی به منظور سرکشی و گرانی شهریه‎های دریافتی از سوی خوابگاه‎ها در مقایسه با خدمت ارائه شده، را برخی از مشکلات پیش‎رو در این زمینه برشمرد.

لرستان خبر، ابراهیم خسروی ظهر امروز در کمیسیون بررسی مشکلات دانشجویی شهرستان بروجرد وی خاطر نشان کرد: در کنار برخی بیتوجهیها نسبت به رفتو آمد دانشجویان، ارائه نکردن مشاوره فرهنگی در محیطهای خوابگاهی به منظور جلوگیری از بروز برخی مشکلات برای قشر جوان و حساس دانشجو محسوس است.

 

این مسئول ادامه داد: با توجه به دوری دانشجویان غیربومی از محیط های خانوادگی، ارائه مشاورههای فرهنگی در جلوگیری از بروز برخی مشکلات اخلاقی، اجتماعی و... نقش مفید و موثری دارد.

 

بازرس بسیج دانشجویی شهرستان بروجرد در ادامه خواستار اجرای ساز و کاری به منظور تخفیف شهریه خوابگاهی به دانشجویان نخبه درسی، فرهنگی و ... شد و آن را در ایجاد رقابت تحصیلی در بین دانشجویان ساکن در خوابگاه‌ها موثر دانست.

 

 خسروی تصریح کرد: برخورد با هنجارشکنان متخلف در محیطهای خوابگاهی، از گسترش ناهنجاریهای اخلاقی، انضباطی و ... جلوگیری میکند.

 

وی افزود: نبود برنامههای فرهنگی در خوابگاههای دانشجویی به ویژه در سالی که توسط رهبر فرزانه انقلاب «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده است، مشهود است.

 

وی همچنین خواستار وجود تعهدات فرهنگی به منظور تائید فعالیت خوابگاهها، سرکشی ماهانه و آشنایی بهتر با مشکلات دانشجویان و اجرای برنامههای فرهنگی در این اماکن شد

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات