ظهر امروز /

لرستان خبر: فرمانده نیروی انتظامی لرستان ظهر امروز از نیروهای انتظامی فعال و تاثیرگذار نسبت به دستگیری سارقان و قاتلان چند روز اخیر با اهدای لوح، هدایایی نقدی و...در لرستان تجلیل کرد.

لرستان خبر، سردار محمد قنبری در این مراسم گفت: با توجه به اینکه سیاست ما در حوزه کاری خود کشف سریع جرائم و اقدامات پیش‌دستانه در زمینه جرم و جنایات است در این خصوص همه تلاش خود را به منظور ناامن کردن استان لرستان برای سارقان و مجرمان همه تلاش خود را به کار میگیریم.

 

فرمانده نیروی انتظامی لرستان ادامه داد: امروز شاهد این هستیم که تعدادی از نیروهای انتظامی خدوم و فعال نیروی انتظامی لرستان که در بحث کشف جرم و به ویژه سرقت احشام، دستگیری قاتلان و...تاثیرگذار بودهاند، تجلیل میشوند، این در حالی است که اجر اصلی این افراد در پیش خداوند محفوظ است و امیدواریم این افراد و همه نیروهای انتظامی کشور همواره در کار خود پیروز و سربلند باشند.

 

وی عنوان داشت: کار این افراد موجب خرسندی و رضایت مردم به ویژه در بخش کشف سارقان در لرستان شده است، به گونهای که در روز گذشته یک سرقت توسط پنج سارق بومی کوههای بهرام آباد خرمآباد که بین کاکاشرف و بدرآباد خرمآباد قرار دارد، انجام شده و این افراد توسط نیروهای انتظامی لرستان با گذشت سه ساعت دستگیر میشوند و همین امر رضایت مالباخته که یک پیرمرد 70 ساله بوده است، را جلب میکند.

 

سردار قنبری بیان داشت: این چوپان که از عشایر غیور و زحمتکش ما بوده است، 70 سال دارد که پس از حمله سارقان دست و پای وی را میبنند و با یک خودرو سنگین مال وی که 120 راس گوسفند و 21 راس بز بوده است را به سرقت میبرند و خوشبختانه پس از اطلاع این پیرمرد و با کردن دست و پای خود به پاسگاه نیروهای انتظامی ما در حوزه بدرآباد یک اکیپ در مرکز فرستاده میشوند و پس از گذشت سه ساعت دو نفر از سارقان را به همراه همه احشام دستگیر میکنند، بنابراین اقدام این افراد باید مورد تقدیر ما باشد، تا یک عبرت برای مابقی نیروهای خدوم انتظامی لرستان باشد.

 

این مسئول بیان داشت: یکی از کارهای بسیار ارزشمند نیروهای ما این بوده است که از همان مسیر همه گوسفندان و احشام مالباخته را به آنها تحویل میدهند و این امر خوشحالی بسیار وصف ناشدنی مالباخته و خانواده وی را که همه مال خود را از دست داده بودند در پی داشت.

 

فرمانده نیروی انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: ما با تقدیر از این افراد میخواهیم، انگیزه را در بین مابقی نیروهای خود را برای کشف جرائم به ویژه سرقتها در استان دو چندان کنیم و از اینکه مال یک مالباخته که از عشایر غیور استان لرستان است را به وی برگرداندیم ، بسیار قدردان هستیم.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات