مدیر کمیته امداد الیگودرز:

لرستان خبر: مدیر کمیته امداد شهرستان الیگودرز گفت: تعداد 100 مددجویان زیر پوشش این نهاد با همکاری جمعی از خیرین استان تهران به مشهد مقدس اعزام شدند.

لرستان خبر، علیرضا حاجیعلی صبح امروز در نشست با خبرنگاران در الیگودرز گفت: این اردوی زیارتی به مقصد مشهد مقدس در قالب طرح حج فقرا ویژه بیسرپرستان زیر پوشش که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشدهاند و با همکاری جمعی از خیرین استان تهران صورت گرفته است.

 

حاجیعلی با بیان اینکه مدت زمان این اردو هشت روزه بوده، ضمن قدردانی از همت خداپسندانه و همکاری صمیمانه خیران استان تهران تصریح کرد: در این مدت بیش از 100 میلیون ریال جهت اجرای طرح حج فقرا از سوی امداد و خیران هزینه شده است.

 

وی در ادامه گفت: مشارکت خیران نیکاندیش که این نهاد را در انجام رسالت ارزشی خدمت صادقانه به جامعه هدف در راستای تحکیم بنیان خانواده، توانمندسازی فکری و فرهنگی و تقویت خود باوری و عزت نفس به اقشار نیازمند جامعه یاری می‏کنند، ستودنی است.

 

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود از برگزاری دوره آموزشی با حضور 40 نفر از دختران در شرف ازدواج این شهرستان خبر داد و عنوان داشت: این دوره آموزشی در محل کانون تابستانه امام جعفر صادق(ع) این شهرستان برگزار شده است.

 

حاجیعلی اظهار داشت: در این دوره آموزشی مددجویان با فضیلت کار و تلاش اهمیت کار در اسلام، مضرات تنبلی، فضیلت کارگری، کارگری سیره انبیاء و ائمه اطهار، احکام شغل‏ها، مشاغل حرام در اسلام، عواقب گرانفروشی، توجه به حریم مشاغل زنان، عوامل و موانع موفقیت در مشاغل (عوامل معنوی، نیت، توکل در کارکردن، سحرخیز بودن در کارها، به جا آوردن واجبات مانند خمس، زکات، اهمیت دادن به خلاقیت در کار و اصول پیشگیری از فرسودگی شغل، اهمیت کسب روزی حلال و قناعت و ساده زیستی، پرهیز از اسراف، حرص و طمع، عوامل موفقیت در مدیریت اقتصاد خانواده آشنا شدند.

 

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از دیدار دانشآموزان عضو کانون امام جعفر صادق(ع) این شهرستان با دو خانواده شهید این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این دیدار با هدف آشنایی با رشادتهای شهیدان والامقام این شهرستان در طول جنگ تحمیلی بوده است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات