مدیر کمیته امداد شهرستان دورود:

لرستان خبر: مدیر کمیته امداد شهرستان دورود از برگزاری اردوهای فرهنگی و تربیتی در طی تابستان برای خانواده‎های زیر پوشش خبر داد. وی هدف از برگزاری این اردوها آشنایی مددجویان زیر پوشش با کارهای گروهی، تعاون و همکاری و ارتقاء مهارت‏های علمی، مذهبی و اجتماعی آنها دانست.

لرستان خبر، اسدالله اسدی عصر امروز در جمع خبرنگاران در دورود گفت: به منظور گذراندن اوقات فراغت فرزندان مددجویان زیر پوشش به ویژه در فصل تابستان کمیته امداد این شهرستان اقدام به برگزاری اردوهای زیارتی، سیاحتی برای مادران و دختران زیر پوشش و اعضای کانون فرهنگی تربیتی جوانان پیروان ولایت کرده است.

 

وی عنوان داشت: این اردو به صورت فرا منطقهای برای 120 نفر به مقصد استان مرکزی شهر آستانه به مدت یک روز، اعزام 40 نفر از مددجویان زیر پوشش به استان کردستان شهر سنندج به مدت یک هفته و اعزام چهار نفر از دانشجویان زیر پوشش به مقصد مشهد مقدس با هزینهای بالغ بر 66 میلیون ریال بوده است.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان دورود تصریح کرد: این اردوها به منظور آشنایی خانوادههای زیر پوشش با فرهنگهای بومی و محلی مناطق مختلف کشور هرساله و در طی چند مرحله در فصل تابستان به صورت سراسری و منطقهای برای مددجویان و فرزندان آنها در سنین مختلف به صورت رایگان برگزار میشود.

 

اسدی افزود: با تعطیلی مدارس و شروع فصل تابستان 184 نفر از فرزندان مددجویان زیر پوشش در چهار مرحله به صورت رایگان به اردوهای منطقهای و سراسری به شهرستان‏های خرم‏آباد، مشهد مقدس، آستانه اشرفیه و سنندج اعزام شدند که علاوه بر گذراندن اوقات فراغت آنها باعث ایجاد روحیه معنوی، نشاط و آشنایی آنها با تاریخ کهن و آثار باستانی نقاط مختلف کشور شده که تاثیر به‌سزایی در وضعیت زندگی و سطح فرهنگی و اجتماعی آنها دارد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات