در نیمه دوم مهر سال جاری

عزیزیان در گفت و گو با لرستان خبر گفت: اساتید این دوره های آموزشی از اساتید کشوری انتخاب می شود به عنوان مثال در بحث شعر از استاد علیرضا قزوه و در داستان از محمدرضا سرشار استفاده می شود

محمدتقی عزیزیان در گفت و گو با لرستان خبر اظهار کرد: در نیمه دوم مهرماه سال جاری، نخستین شعبه انجمن قلم ایران، در استان لرستان شروع به فعالیت می کند.

مسئولیت اداره شعبه خرم‌آباد لرستان انجمن قلم ایران به عهده محمدتقی عزیزیان، شاعر شناخته شده این استان گذاشته شده است.

محمدتقی عزیزیان متولد 1362شهرستان دلفان، کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی است که بیش از یک دهه فعالیت موثر و حضور در عرصه ادبیات متعهد کشور دارد.

 

چهار دوره حضور در محضر مقام معظم رهبری در قالب دیدار شاعران با معظم له، کسب رتبه اول جشنواره کشوری یادواره شهدای استان کرمانشاه، رتبه دوی جشنواره کشوری بانوی ایثار تهران – دانشگاه الزهرا، رتبه دوم جشنواره کشوری نماز ونیایش- آذربایجان غربی – خوی، نفر سوم جشنواره بسیج فرهنگیان کشور- وزارت آموزش وپرورش – تهران و… بخشی از افتخارات ادبی این شاعر لرستانی است.

 

مسئول شعبه انجمن قلم ایران در خرم‌آباد، پیش از این دبیر علمی و اجرایی شش دوره جشنواره دفاع مقدس و چهارده دوره شعر بسیج لرستان و داوری برخی جشنواره‌های ادبی استانی و ملی و بین المللی را در کارنامه خود دارد.

 

عزیزیان در حال حاضر معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، کارشناس شورای شعر و داستان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، و رئیس انجمن شعر بسیج استان است. وی پیش از این نیز مسئول دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری استان (در سال1391) بوده است.

 

این دفتر برای نخستین دوره‌های آموزشی خود در این استان، در سه شاخه مجزای مبانی «داستان»، «شعر» و «ادبیات کودک و نوجوان» هنرجو می‌پذیرد.

 

عزیزیان گفت: اساتید این دوره های آموزشی از اساتید کشوری انتخاب می شود به عنوان مثال در بحث شعر از استاد علیرضا قزوه و در داستان از محمدرضا سرشار استفاده می شود.

این دوره ها در ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی انقلاب برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که این دفتر نخستین شعبه استانی انجمن قلم ایران است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات