دبیر ستاد احیای امر به معروف بروجرد:

لرستان خبر: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بروجرد گفت: امروزه گیرنده‌های ماهواره‌ای بسیار ارزان‌تر از گیرنده‌های دیجیتال وارد کشور ما می‌شوند.

لرستان خبر، محمد پاپینژاد ظهر امروز در جلسه احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان افزود: شهرداری یک نهاد گسترده و مرتبط با مردم بوده، بنابراین باید آسیب‌ها و تهدیدات حوزه استحفاظی خود را شناخته و در آن راستا حرکت کند.

 

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته جنگ با دشمن در جبهه‌های نبرد بود، ولی امروزه جنگ با زبان دین بوده و به خانه‌های ما نفوذ کرده است.

 

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بروجرد اضافه کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان و رواج هر چه بیشتر آنها در میان مردم موجب از همگسیختگی و متلاشیشدن بنیان بسیاری از خانواده‌ها شده است.

 

وی بیان داشت: خانواده‌ها در آموزش و ترویج فرهنگ دینی و اسلامی به فرزندان خود نقش غیر قابلانکاری داشته و موظف‌اند که امر به معروف را نیز به آنها آموزش دهند.

 

این مسئول خاطر نشان کرد: برخی از شوراهای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فعالیت چشمگیری نداشته و باید همواره احکام دین را به یکدیگر گوشزد کنند.

 

سرهنگ پاپینژاد با اشاره به نقش شورا‌ها در احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه یادآور شد: در امر به معروف باید به صورت دستوری عمل کرده، ولی در بحث نهی از منکر باید با زبان ملایم‌تری با افراد صحبت کرد.

 

وی تصریح کرد: شورای امر به معروف و نهی از منکر باید هر چند وقت یک بار تشکیل شده و در آن به شناسایی منکرها پرداخته شود.

 

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بروجرد عنوان کرد: تابلوهای روان در سطح شهر به منظور فرهنگ‌سازی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر تعبیه و گسترش یابد

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات