معاون استاندار لرستان:

لرستان خبر: معاون توسعه و مدیریت انسانی استانداری لرستان گفت: معاون استاندار لرستان گفت: بررسی مشکلات فرهنگیان باید در اولویت باشد تا بتوانیم شاهد رشد ارتقای کیفی تعلیم و تربیت در استان باشیم.

لرستان خبر، صیدعلی کورانی‌فر صبح امروز در مراسم جشن شکوفه‌ها در دبیرستان صدیقه کبری خرم‌آباد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت به همه فرهنگیان گفت: توسعه هر کشور استان و منطقه به دست نیروی انسانی آن منطقه اتفاق می‌افتد که هدف از توسعه خدمت به انسان است و نیروی انسانی ابزار توسعه است که باید به خوبی تربیت یابد.

 

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش و علم و دانش کلیدی است که می‌تواند همه درب‌های قفل شده را باز کند، خاطر نشان کرد: نگاه کیفیت‌بخشی در مدارس ما باید حاکم باشد چرا که این نگاه باعث یادگیری هر چه بهتر دانش‌آموزان ما می‌شود.

 

کورانی‌فر تصریح کرد:‌ حاکم شدن نگرش سیستمی و مدیریتی یکی از ضروریات آموزش و پرورش در سطح استان است که باید این نگاه به سمت سیستمی و ابزاری برود.

 

معاون توسعه و مدیریت انسانی استانداری لرستان با بیان اینکه مدیران مدارس ما باید نگاهشان آموزشی و جامع‌نگر باشد، خاطر نشان کرد: باید از سرایدار مدرسه تا دبیر مدرسه را فضایی برای یادگیری دانش‌آموزان مهیا کنند.

 

این مسئول تصریح کرد: توجه به وضع معیشتی معلمان در آموزش و پرورش یک امر حساس و ضروری است و باید نیازهای مالی و معنوی این قشر عظیم تامین شود.

 

گفتنی است مراسم جشن شکوفه‌ها با حضور احمد صافی مشاور وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان لرستانی در دبیرستان صدیقه کبری خرم‌آباد برگزار شد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات