تقدیر از کاری هنری توسط شهرداری خرم آباد

برای شهروندان خرم آبادی که اغلب در خیابان های شهر با بنرهایی مواجه می شوند که یا فقط جنبه تبلیغاتی دارد یا این که تشکر، تبریک و تقدیر از مسئولین است این بنرها متفاوت و چشم نواز هستند.

مدتی است که شهرداری خرم آباد در میادین و خیابان های اصلی شهر اقدام به نصب بنرهایی زیبا و جالب با توصیه های اخلاقی نموده است.

              

               1

برای شهروندان خرم آبادی که اغلب در خیابان های شهر با بنرهایی مواجه می شوند که یا فقط جنبه تبلیغاتی دارند یا این که تشکر، تبریک و تقدیر از مسئولین است این بنرها متفاوت و چشم نواز هستند.

این بنرها توصیه هایی اخلاقی را در قالب جملاتی کوتاه با طراحی هایی بسیار زیبا نمایش می دهد و بیشتر این تابلوها در خیابان های شلوغ و پرترافیک شهر نصب شده اند و برای شهروندان کلافه از سر و صدا و شلوغی این معابر به نوعی تلطیف دهنده هستند.

                   6

                   2

                   4

یکی از وظایف ذاتی شهرداری ها زیبا سازی محیط شهری است که نیاز است شهرداری های استان لرستان هم با بهره گیری از ظرفیت هنرمندان لرستانی با ایده ها و طرح های جدید در این راستا اقدام نمایند.

یکی از این روشها استفاده از نقاشی های دیواری است که در خرم آباد چندین بار با همت شهرداری و به وسیله نقاشان لرستانی انجام شده که نیاز است این کار با جدیت بیشتر انجام شود.

همچنین می توان زیبا سازی شهر را با استفاده از کارهای حجمی انجام داد که شهرداری های برخی شهرها که شاید سرآمد آنها مشهد باشد به خوبی از این هنر بهره می برند که در انجام این کار باید ظرافت به خرج داد و از المانهای اسلامی و ایرانی استفاده کرد.                                                      3

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات