در آستانه بازگشایی مدارس /

لرستان خبر: فرماندهی انتظامی بروجرد در پیامی از دانش آموزان و اولیا آنان خواست که با توجه به بازگشایی مدارس هشدارهای پلیس را جدی گرفته و در برقراری امنیت در فصل بازگشایی مدارس با پلیس همکاری کنند.

لرستان خبر، در متن پیام آمده است: دانش آموزان برای عزیمت به مدرسه از سرویس های دارای مجوز مدرسه استفاده کنند.
 

دانش آموزان آگاه باشند در صورت برخورد با افرادی که اقدام به فروش مواد مخدر و سی دی های غیر مجاز در اطراف مدرسه می کنند مراتب را سریعا به مدیریت مدرسه و پلیس اطلاع رسانی کنند.
 

همچنین ذکر شده است : شماره پلاک موتورسیکلتها و وسایل نقلیه سواری که در اطراف مدرسه برای دانش آموزان مزاحمت ایجاد می کنند را به پلیس اطلاع دهید.
 

در این پیام آمده است : اولیا محترم دانش آموزان در صورت گم شدن دانش آموز خود مراتب را سریعا با پلیس در میان بگذارند.دانش آموزان با دوستی از افراد بیکار و لاابالی در اطراف مدرسه خودداری کرده و از سوار شدن به خودروهای غریبه و ناشناس خوداری نمایند و برای تردد در سطح شهر از تاکسی استفاده شود.
 

در پیام مذکوز بیان شد: دانش آموزان از معاشرت با کسانی که اختلاف سن زیادی با آنان دارند خوداری کنند و هرگز هنگامی که در منزل تنها هستند افراد ناشناس را به منزل خود راه ندهید و در صورت تماس تلفنی افراد ناشناس تنهایی خود در منزل را به آنان اطلاع ندهید.
 

اولیا دانش آموزان دختر فرزندان خود را با زیورآلات به مدرسه نفرستند زیرا ممکن است افرادی در کمین اینگونه دانش آموزان باشند ومشکلاتی را در این راستا برای آنان ایجاد کنند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات