معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان :

لرستان خبر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان با تاکید بر پرهیز از استخدام غیر قانونی و غیر ضروری در شهرداری های استان اظهار داشت: حدود60 درصد نیروهای استخدامی شهرداری در دو شهر استان مشغول به کار هستند که این توزیع نیرو به هیچ وجه با شاخص های مرتبط، همخوانی ندارد.

لرستان خبر، محمد اصلانی روز پنجشنبه در همایش شهرداران استان در خرم آباد افزود: نیروهای توانمند، متعهد و کارشناسی در سطح استان وجود دارد اما متاسفانه نیروهای ضعیف وارد سیستم شهرداری ها می شوند.


وی همچنین با تاکید بر تهیه نقشه اطلاعات جغرافیایی شهرهای استان گفت: هیاتی نیز باید به منظور جذب سرمایه گذاران و ایجاد زیرساخت های لازم در تمامی شهرداری ها تشکیل و فعال شود.
 

اصلانی ایجاد بستر الکترونیک را از ضروریات شهرداری ها دانست و افزود: در شرایط کنونی امکان دخل و تصرف و اعمال سلیقه وجود دارد که این امر علاوه بر هدر دادن منابع ، موجب تضعیف بنیان نیروی انسانی از حیث اخلاقی و اجتماعی می شود.


وی با بیان اینکه شهرداران استان نباید تحت فشارهای سیاسی و اجتماعی نسبت به اجرای طرح ها اقدام نمایند تصریح کرد: لازم است شهرداران استان شیوه های مختلف تامین منابع را شناسایی و در راستای تخصیص منابع جدید اقدام کنند.
 

وی مدیریت مبتنی بر اخلاق را بهترین نوع مدیریت دانست و افزود: شهرداران باید با مطالعه و بررسی تمامی جوانب شهری و داشتن اطلاعات جامع، نسبت به تدوین سند چشم انداز کامل اقدام کنند.
 

وی همچنین ادامه داد: شهردار باید نسبت به خواسته های اصلی شهروندان آگاه بوده و اولویت بندی مسائل عمرانی شهری را در برنامه ریزی های خود لحاظ کند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات