ظهر امروز/

لرستان خبر: استاندار لرستان ظهر امروز در همایش ایل بزرگ بیرانوند، اظهار داشت: کلید توسعه استان لرستان در میان جمع اقوام عشایر و ایل بزرگ بیرانوند دیده می‌شود و با توجه به تأکید رئیس جمهور بر اقوام، این همایش در راستای ارتباط با سایر اقوام شکل گرفته است.

لرستان خبر، هوشنگ بازوند ظهر امروز در همایش ایل بزرگ بیرانوند ، اظهار داشت: کلید توسعه استان لرستان در میان جمع اقوام عشایر و ایل بزرگ بیرانوند دیده می‌شود و با توجه به تأکید رئیس جمهور بر اقوام، این همایش در راستای ارتباط با سایر اقوام شکل گرفته است.

 

وی ادامه داد: خروجی این همایش بیان مشکلات اقتصادی و عمرانی است که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک رفع شوند.

 

استاندار لرستان تصریح کرد: مباحثی در خصوص زیرساخت‌ها، اشتغال و فعالیت‌های مختلفی که می‌تواند، موجب توسعه این مناطق شود در دستور کار قرار دارد.

 

بازوند اضافه کرد: بودجه امسال استان لرستان نسبت به سال گذشته حدود 35 درصد افزایش یافته و از رتبه نهم به 22 ارتقاء یافته است.

 

وی عنوان کرد: در نیمه نخست امسال 52 درصد اعتبار به استان لرستان تزریق شده که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته رشد چشمگیری داشته که نشان از توجه دولت به این استان است.

 

استاندار لرستان با اشاره به پروژه آزادراه خرمآباد به اراک، عنوان داشت: 67 کیلومتر این پروژه در حوزه استان لرستان بوده که با اعتباری بالغ بر 960 میلیارد تومان فعالیت می‌کند.

 

بازوند در پایان گفت: احیای ظرفیت‌های خوابیده در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی باید اجرا شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات