شهردار خرم ‏آباد:

لرستان خبر: شهردار خرم ‏آباد گفت: از همان روز نخست شهردار شدن جلوی برخی از سفارش‏ های مسئولان را در راستای به‌کارگیری برخی از اقوام آنها گرفته‏ ام و در این خصوص با همه توان مقابله می‏کنیم، چراکه سیاسی ‏کاری نباید در شهرداری خرم ‏آباد جایگاهی داشته باشد.

لرستان خبر، محمد مهرابی عصر امروز در جمع آتش ‏نشانان خرم‏آباد ضمن تبریک این روز به همه آتش ‏نشانان عزیز و زحمتکش، اظهار داشت: با توجه به اینکه با 12 رأی اعضای شورای شهرستان خرم ‏آباد به عنوان شهردار خرم‏ آباد انتخاب شده ‏ام، از همان روز نخست جلوی برخی از سفارش ‏های اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان را در راستای به‌کارگیری برخی از اقوام آنها گرفته ‏ام و در این خصوص با همه توان مقابله می‏کنیم، چراکه سیاسی ‏کاری نباید در شهرداری خرم ‏آباد جایگاهی داشته باشد.

 

وی ادامه داد: امروز پروژه‏ های بزرگی مانند تقاطع ‏ها، پل 9 دی، مجتمع تجاری کیو و... در راستای توسعه مرکز استان لرستان در خرم‏ آباد آغاز شده است.

 

شهردار خرم‏آباد خاطرنشان کرد: طی چند روز گذشته به دلیل طغیان منبع آب بالادست پل 9 دی، شایعاتی مبنی بر تخریب این پل از سوی برخی از اعضای شورای شهر مطرح شد که آن را بنا بر مستندات تکذیب کرده ‏ایم که جا دارد، از همه رسانه‏ هایی که همگام با مدیریت شهری بوده‏ اند، تقدیر کنیم.

 

این مسئول متذکر شد: انتظار ما از اعضای شورای شهر این است که مصوبه آسفالت خیابان‏های خرم‏آباد را در این فرصت باقی‏مانده تصویب کنند، چراکه مقرر شده است، 50 درصد اعتبار این مصوبه از طریق املاک شهرداری و 50 درصد دیگر نیز از طریق دولت پرداخت شود.

 

مهرابی در پایان از عملکرد سازمان آتش‏ نشانی خرم‏آباد ابراز رضایت کرد و چنین توضیح داد: تیم آتش‏نشانی شهرستان خرم ‏آباد یک تیم قوی است؛ از این رو هر چه این تیم قوی باشد، خروجی آن مطلوب است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات