فرمانده انتظامی لرستان:

لرستان خبر: فرمانده انتظامی لرستان گفت: طی دو عملیات پنج قاچاقچی دستگیر شدند و همراه دو خودرو و هشت کیلو و 850 گرم مواد مخدر جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

لرستان خبر ، سردار 'محمد قنبری ' گفت  : با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان پنج سوداگر مرگ دستگیر و چهار کیلو و 850 گرم هروئین از آنها کشف شد.

 

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال محموله موادمخدر توسط یک باند قاچاق از شهرستان 'کوهدشت به خرم آباد' مطلع شدند، که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
 

وی اظهار داشت : ماموران با تشکیل اکیب های ویژه با استقرار در محور مواصلاتی کوهدشت – خرم آباد و کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه پراید را شناسایی و متوقف کردند، که در این رابطه راننده و سه سرنشین آن دستگیر شدند.
 

به گفته وی در بازرسی از پراید چهار کیلو و 850 گرم هروئین که بطرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.
 

فرمانده انتظامی استان در ادامه افزود: همچنین در یک عملیات دیگر ماموران مواد مخدر شهرستان دلفان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با توقیف یک دستگاه پژو 405 در گردنه 'گاماسیاب' این شهرستان با دستگیری یک سوداگر مرگ مقدار سه کیلو گرم تریاک که در پوسته باطری خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات