فرمانده انتظامی پلدختر:

لرستان خبر: فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر بر هوشیاری نیروی انتظامی در مقابل سارقان و کشف موارد سرقتی تاکید کرد و گفت: در 6 ماهه نخست امسال در شهرستان پلدختر 50 درصد کاهش جرایم داشته ایم .

لرستان خبر، سرهنگ 'رضا داوودی' روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران ، خبرنگاران را همکار و همیار نیروی انتظامی دانست و گفت: در هفته ناجا پلیس تخصصی شهرستان هر روز فعالیت می کند و اماکن و تشخیص هویت نیز آماده خدمت رسانی به مردم هستند.
 

به گفته وی در این هفته ستاد ترخیص موتور سیکلت و خودرو این شهرستان نیز به دستور فرمانده ناجا تشکیل و دارندگان وسیله نقلیه می توانند به این ستاد مراجعه کنند .


وی افزود:کشفیات در شهرستان پلدخترطی 6 ماهه امسال 108 درصد بوده که نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش یافته است.
 

وی همچنین گفت: در این مدت دستگیری ها در شهرستان پلدختر 48 درصد کاهش یافته که نشانگر قاطعیت پلیس و افزایش دقت می باشد .
 

وی افزود: در6 ماهه نخست امسال در بحث مشروبات الکلی 293 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.
 

رییس پلیس پلدختر گفت: جمع آوری معتادان پر خطر و خورده فروشان درطی این مدت در شهرستان پلدختر 378 درصد است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار برابر افزایش یافته است.
 

وی افزود: در این مدت 65 درصد کاهش سرقت منازل داشته ایم و سرقت سیم برق نیز 68 درصد کاهش داشته ایم .
 

وی با بیان این که در 6 ماهه نخست امسال در جرایم خشن 67 درصد کاهش داشته ایم گفت: در این مدت تماس مردمی با فوریت های پلیس هفت هزار و 200 مورد بوده که نسبت به سال گذشته که سه هزار و 450 مورد بوده افزایش دو برابری را نشان می دهد
 

سرهنگ 'داوودی' از اجرای طرح نظارتی تصویری در شهر پلدختر در سال جاری به منظور جلوگیری و کاهش وقوع جرم خبرداد.
 

وی از راه اندازی پاسگاه انتظامی در یکی از مناطق این شهرستان برای پیشگیری از وقوع جرم خبرداد.
 

سرهنگ 'داوودی' افزود: این پاسگاه با هدف افزایش سرعت خدمت رسانی انتظامی به مردم شهرستان پلدختر راه اندازی و افتتاح می شود.
 

رییس پلیس پلدختر گفت: راه اندازی این پاسگاه موجب افزایش بهره مندی مردم از خدمات انتظامی و قضایی شده و ارتقا رضایت مندی عمومی را بدنبال خواهد داشت .

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات