فرمانده انتظامی پلدختر:

لرستان خبر: فرمانده انتظامی پلدختر گفت: اصناف باید حافظ ارزش های انقلاب باشند و لازمه کار این قشر اخلاق مداری در معاملات، تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری، احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

لرستان خبر ، در سومین روز از گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، همایش پلیس و اصناف با حضور جمعی از صاحبان واحدهای صنفی پلدختر روز پنج شنبه در نماز خانه ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد.

 

فرمانده انتظامی پلدختر در این همایش مهمترین رسالت نیروی انتظامی را ایجاد امنیت و آسایش اجتماعی در جامعه دانست و گفت: همکاری و تعامل مناسب بین پلیس و اصناف درپیشگیری ازجرایم موثر و تاثیر مفیدی در برقرای محیط سالم در کسب و کار دارد.
 

سرهنگ 'رضا داوودی' با بیان این که آرامش بازارنتیجه تعامل اصناف با پلیس است افزود: اصناف و بازاریان سرمایه ارزشمند و به عنوان بازوان توانمند جامعه دربرقراری حفظ نظم و امنیت هستند که برقراری بخشی از امنیت با همکاری آنان فراهم شده است.
 

وی یکی از نیازهای ضروری هر جامعه را امنیت دانست و گفت: امنیت مقوله ای بسیار حساس و کسبه و بازاریان مهم ترین نقش را در برقراری امنیت و ایجاد فضای مناسب اقتصادی دارند.


رییس پلیس پلدختر از اصناف خواست که به هشدارهای پلیسی درجهت پیشگیری از جرایم توجه جدی نمایند و ایجاد امنیت برای بازار و اصناف را برای انجام فعالیت های اقتصادی را ضروری دانست.
 

به گفته رییس پلیس پلدختر با توجه به نقش مبادلات اقتصادی در جامعه مثل جابجایی پول و نیز نصب سیستم های حفاظتی در اماکن کسب بازاریان ، رعایت اصول ایمنی را در بین اصناف خواستار شد.
 

وی افزود: پاساژها ،طلا فروشان و مغازه داران باید دوربین های مدار بسته و قفل های ضد سرقت و رمزی استفاده کنند.
 

سرهنگ 'داوودی' هفته نیروی انتظامی را فرصت مناسبی برای ارایه توانمندی های پلیس و ایجاد تعامل هر چه بهتر با افراد دانست و افزود: شعار پلیس در هفته نیروی انتظامی ( پلیس، تلاش جهادی، کار آمدی و اقتدار )، است و تلاش جهادی شیرازه حرکت انسان ها به سمت رشد و تعالی است و این نیرو باید شعار این هفته را محور اصلی و سیاست کاری خود در طول سال قرار داده و در این مسیر حرکت کنند.
 

وی گفت: شهرستان پلدختر یکی از شهرستان های امن استان است و نظم و امنیت کنونی در بازار متاثر از تعامل و همکاری دو سویه اصناف و پلیس در این شهرستان است.
 

رییس پلیس پلدختر از عدم نظارت بر اجناس و کالا در پلدختر انتقاد کرد و افزود: مجمع امور صنفی باید بر فروش مغازه داران نظارت کند زیرا آنان اجناس و کالاهای خود را بدون اتیکت در معرض دید مشتری قرار می دهند.
 

رییس مجمع امورصنفی پلدختر با تبریک هفته ناجا از عملکرد مطلوب نیروی انتظامی این شهرستان تقدیر کرد .



'هادی بابایی' گفت: استعلام هایی که از سوی مجمع امور صنفی شهرستان به پلیس ارسال می گردد این نیرو با سرعت و در اسرع وقت کار مردم را انجام می دهد.
 

رییس مجمع امور صنفی پلدختر از شهرداری پلدختر به خاطر عدم برخورد با دستفروشان که بساط خود را در پیاده روها گسترده اند انتقاد کرد و افزود: دستفروشان با قرق کردن پیاده رو سد معبر کرده که این امر موجب نارضایتی شهروندان شده که لازم است شهرداری با آنها برخورد کند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات