رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی بروجرد:

لرستان خبر: رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: با توجه به نزدیکی فصل سرما و شروع بارش‌ها، نسبت به جدول‌گذاری، ترمیم و لکه‌گیری حفاری‌های صورت گرفته در کوچه‌ها و معابر توسط شرکت‌های آب و فاضلاب، گاز و ... اقدام می‌شود.

لرستان خبر، موسی نیکوکار ظهر امروز در جلسه هفتگی کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بروجرد، گفت: در این راستا هماهنگی‌هایی بین شورای اسلامی شهر و شهرداری صورت گرفته و مناقصه آن نیز برگزار شده است که در آینده‌ای نزدیک با تعیین پیمانکار پروژه، در این خصوص اقدام می‌شود.

 

این مسئول ادامه داد: با توجه به وجود ناهمواری‌های زیاد در برخی خیابان‌های سطح شهر و ایجاد مشکلاتی در این خصوص برای شهروندان و رانندگان، رایزنی‌هایی صورت گرفته و به دنبال اخذ مجوز دریافت قیر هستیم.

 

نیکوکار اضافه کرد: در صورت تاًمین قیر مورد نیاز، نسبت به لکه‌گیری و روکش آسفالت خیابان‌ها و معابر اقدام شده و می‌کوشیم رضایت نسبی شهروندان را در این راستا جلب کنیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: در این جلسه همچنین با دعوت از نمایندگان تعاونیها و اتحادیههای مسکن شهرک غرب، در خصوص آسفالت خیابان اصلی شهرک تدابیری اندیشیده شد.

 

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بروجرد، گفت: بر اساس این توافق مقرر شد، شهرداری کار زیرسازی و قیر پاشی خیابان را بر عهده گرفته و هزینه خرید قیر توسط اهالی شهرک غرب تامین شود که در صورت موافقت اهالی، اجرایی میشود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات