امروز /

لرستان خبر: ظهر امروز با حضور جمعی از مسولان استان لرستان و شهرستان دورود هنرستان 18 کلاسه خیرساز یوسف قالیچه‌چیان افتتاح شد.

لرستان خبر، در این مراسم، حجت‌الاسلام رضا حقیان امام جمعه شهرستان دورود، محمد اصلانی معاون عمرانی استاندار لرستان، عباس قائدرحمت نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شواری اسلامی،حسین اسدی‌پور مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان لرستان، ماشاءالله نعمتی فرماندار شهرستان دورود حضور داشتند، از مدرسه قالیچه‌چیان در شهر چالانچولان بخش سیلاخور شهرستان دورود افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 

در این مراسم حسین اسدی‌پور با بیان اینکه مدرسه خیرساز قالیچه‌چیان در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع احداث شده است، گفت: این مدرسه دارای حدود 2 هزار 500 متر مربع زیربنا و در چهارطبقه ساخته شده است.

 

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان لرستان ادامه داد: در این هنرستان حدود 2 هزار و 600 متر مربع فضاسازی شده است و حدود 230 متر طول دیوارکشی صورت گرفته است.

 

وی یادآور شد: هنرستان دخترانه یوسف قالیچه‌چیان توسط همسر مرحوم قالیچه‌چیان با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار احداث شده است.

 

اسدی‌پور تصریح کرد: نوع سازه ساختمان این هنرستان به صورت اسکلت پیچ و مهره است و بر اساس استانداردهای روز ساخته و تمام مباحث مربوط به انرژی در ان رعایت شده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات