مدیرکل سازمان بهزیستی لرستان :

لرستان خبر: مدیرکل سازمان بهزیستی لرستان گفت: استفاده از اماکن عمومی، وسیله نقلیه و مراکزتفریحی وگردشگری متداول درسطح جامعه حق همه افراد محسوب می شود لذا فرصت برابر حق مسلم روشندلان است از اینرو فضا ومحیط مناسبی برای عصای سفید فراهم شد.

لرستان خبر ،'همایون عمودی زاده ' روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران افزود : در بحث مناسب سازی جلسات خوب وکارآمدی با معاونت توانبخشی و استاندار انجام شد و در اواخرسال گذشته و چند ماهه سال 93 حدودهفت جلسه کمیته مناسب سازی با معاونت استانداری تشکیل شد .
 

وی تصریح کرد:در صورت عدم عمومی سازی فضا های فیزیکی ساختمان ها شهرداری صدور پروانه پایان کار را لحاظ نمی کند.
 

مدیرکل سازمان بهزیستی استان لرستان در رابطه با پیگیری مسائل ومشکلات نا بینایان گفت: در این راستا سه جلسه با معاونت فنی وعمرانی استان انجام شده و برنامه ایستگاه اتوبوس، چهارراه ها و تقاطع غیر مسطح در دستور کارشورای فنی استان قرار گرفت.
 

عمودی زاده با اشاره به توانمندی و ظرفیت بالای معلولان گفت: درصورت مهیا شدن شرایط و امکانات معلولان استعدادهای بالقوه به بالفعل تبدیل می شود که در رشد و شکوفایی کشور حائز اهمیت است.
 

مدیرکل سازمان بهزیستی استان لرستان در رابطه با ورزش معلولان تصریح کرد: در سال های گذشته هر آنچه که نیاز جامعه ورزشی معلولان بوده است در اختیار آنها قرار گرفت و امسال نیز از افراد خیر قول مساعد گرفتیم تا با کمک آنها بحث مشارکت مردمی را ساماندهی کنیم تا مشکلات نابینایان حل وفصل شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات