فرماندار کوهدشت:

لرستان خبر: فرماندار کوهدشت گفت: امیدواریم با همکاری مسئولان اجرایی بتوانیم ستاد صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی را همزمان با سراسر کشور در کوهدشت تشکیل دهیم.

  •  

لرستان خبر، محمدکرم محمدی چهارشنبه شب در جلسه مشترک ساماندهی دهه اول ماه محرم، صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی که با حضور امام جمعه و مسئولان ادارات این شهر تشکیل شد، گفت: علاوه بر وظیفه عرفی و شرعی ، قانون اساسی کشور نیز به صراحت به رعایت حقوق دیگران اشاره دارد و براساس آن همه دستگاه‌های مرتبط با قوه مجریه و مردم را ملزم به رعایت حقوق شهروندی می کند.

 

این مسئول ضمن در خواست از مسئولان شهرستان در جهت اندیشیدن تدابیر لازم برای مراسمات محرم و صفر اظهار داشت: ما وظیفه داریم تا زمینه را برای حضور هرچه بیشتر مردم در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان فراهم کنیم، تا مردم بتوانند با آرامش و امنیت حضوری پررنگ و با عزت داشته باشند.

 

وی بیان داشت: از تمامی افراد و دستگاه‌های که در بازسازی واقعه غدیر در کوهدشت حضور فعال داشته‌اند، تقدیر می‌کنیم.

 

وی افزود: تعدادی از طلاب از سوی سازمان تبلیغات اسلامی جهت خدمت معنوی به بخش‌های گوناگون شهرستان اعزام می شوند، بنابراین از همه مسئولان ادارات می‌خواهیم، تا تمهیدات لازم در راستای اجرای هرچه بهتر این امر فراهم کنند.

 

فرماندار کوهدشت در ادامه از مسئولان ادارات کوهدشت درخواست کرد، علاوه بر اینکه یک روز ملاقات عمومی برای مردم در نظر بگیرند در مراسمات کلی و عمومی مانند نماز جمعه این شهرستان شرکت کنند، تا در آن مکان‌ها نیز بتوانند، پاسخگوی مشکلات مردم باشند.

 

وی یادآور شد: ادارات آمادگی لازم را داشته باشند که اگر مشکلاتی با بارش باران و وجود سیل در کوهدشت به وجود آمده، را هرچه سریع‌تر رفع شود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات