در تعامل کمیته امداد و موسسات قرآنی/

لرستان خبر: مدیر عامل موسسات قرآنی استان لرستان به تجربه موفقیت¬آمیز همکاری با کمیته امداد در بحث آموزش صحیح خوانی قرآن تاکید و تصریح کرد: 3 هزار نفر از مددجویان این نهاد در 150 موسسه و خانه قرآن وابسته به این نهاد در کلاس ها شرکت نموده و تا کنون یک هزار و 200 نفر موفق به اخذ مدرک روخوانی و روان خوانی قرآن شده اند.

به گزارش لرستان خبر، ولی‌الله منتظری ظهر امروز در جلسه هم اندیشی مسئولان موسسات قرآنی و مسئولان فرهنگی لرستان اظهار کرد: امسال کمیته امداد بستر مناسبی برای آموزش قرآن خانواده ها فراهم نموده است. تمام شهرستان های استان باید با دارا بودن کانون های آموزش خانواده و مشاوره، آموزش قرآن را در اولویت نخست خود قرار دهند.

 

مدیر‌کل کمیته امداد استان لرستان گفت: در ترم نخست امسال 3 هزار نفر از مددجویان کمیته از کلاس های قرآن موسسات قرآنی بهره­مند شدند که این امر به تعاملات موفق بین کمیته امداد و موسسات قرآنی تاکید دارد.

 

وی تصریح کرد: همکاران فرهنگی در کلیه نقاط استان همزمان با شروع کلاس های آموزش قرآن موسسات قرآنی در ترم دوم زمینه جذب خانواده ها را به موسسات قرآنی فراهم نمایند.

 

مدیر عامل موسسات قرآنی استان لرستان در این جلسه به تعامل کمیته امداد و موسسات قرآنی اشاره کرد و اظهار کرد: موسسات قرآنی آمادگی همکاری همه جانبه در راستای ارتقاء آموزش صحیح خوانی قرآن کریم ویژه خانواده امداد را دارد.

 

حجت‌الاسلام امیدیان افزود: طرح آموزش صحیح خوانی قرآن کریم در 40 جلسه و به مدت 80 ساعت با هدف توانایی مهارت در خواندن صحیح قرآن، قرائت صحیح حمد و سوره و اذکار نماز، زمینه سازی جهت نهادینه شدن فرهنگ قرآن در جامعه اسلامی برای مددجویان کمیته امداد برگزار می شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات