رئیس بیمارستان فوق تخصصی شفا خرم‌آباد:

لرستان خبر: رئیس بیمارستان فوق تخصصی شفا خرم‌آباد گفت: در مجموعه مدیریتی خود، آمادگی استخدام هر چهار نفر قربانی اسیدپاشی را داریم. مردم باید نشان بدهند که این فجایع تا چه حد باعث انزجار عمومی شده است و نباید اجازه داد که به فراموشی سپرده بشود و باید با یادآوری قباحت این فجایع اجازه رشد به چنین افکاری نداد.

به گزارش لرستان خبر، روح الله فکوری شنبه شب در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: در مجموعه مدیریتی خود، آمادگی استخدام هر چهار نفر قربانی اسیدپاشی را داریم.

 

رئیس بیمارستان فوق تخصصی شفا خرم‌آباد افزود: این قربانیان دچار شوک شدید روانی شده و احتمال کم بازگشت بینایی و زیبایی­شان نیز، ناامیدی آنها را بیشتر می کند. از نتایج این حادثه، از بین رفتن اعتماد به نفس آنها و انزواست.

 

وی عنوان کرد: هرکاری که به حضور آنها در جامعه کمک کند و مانع انزوا و در خود فرورفتن آنها شود، در بهبودشان بسیار موثر است.

 

وی ادامه داد: این افراد با اشتغال در بیمارستان ضمن لمس مصائب و مشکلات دیگران و مشغله کاری، از دنیای وحشتناک تنهایی و ناامیدی خارج می شوند و امید در زندگی را در آنها دوچندان می کند.

 

رئیس بیمارستان شفا تصریح کرد: در حال حاضر در بیمارستان شفا امکان جراحی‌های پلاستیک پیشرفته را نداریم  اما برای فراهم آمدن این امکان تلاش می کنیم و با کمال میل برای بهبود وضعیت این بیماران اقدام می کنیم.

 

فکوری افزود: کارهایی مانند حسابداری یا کارهای اداری که در طول روز زمان آنها را پر کند و درعین حال فشار روحی و جسمی به آنها وارد نکند، برای اشتغال این عزیزان مناسب است.

 

وی تاکید کرد: آنها را واقعا مثل فرزندان خودم می‌دانم و تلاش می‌کنم تا وارد دنیای سیاه و تاریک ناامیدی نشوند، قطعا روزی امکان درمان کامل‌شان را هم در همین بیمارستان فراهم می‌کنیم. از خانواده‌های قربانیان اسیدپاشی تقاضا دارم با شماره تلفن‌های بیمارستان تماس گرفته و برای شروع به کار آنها هماهنگی لازم را به عمل آورند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات