رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر:

لرستان خبر: رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: سازمان داوطلبان هلال احمر در نظر دارد که در دراز مدت خیران را ساماندهی کند و بانک خیران سلامت تشکیل دهد.

به گزارش لرستان خبر، فرح ناز رافع صبح امروز در سفر به شهرستان کوهدشت اظهار کرد: استان لرستان سومین استان  میزبان "سفرنامه سلامت و امید" است که شهرستان های پلدختر، کوهدشت، دلفان و الیگودرز از خدمات پزشکی این طرح بهر­مند می شوند.

 

وی با بیان اینکه هدف این طرح خدمت­رسانی به منطق محروم است، افزود: "سفرنامه سلامت و امید" بعد از لرستان به سمت کرمانشاه می رود و سپس به  ایلام، خراسان جنوبی، سیستان وبلوچستان، خوزستان، کرمان و بوشهر می رود تا به مردم این مناطق خدمات رسانی کند.

 

رافع تصریح کرد: پر کردن خلا های موجود در بخش سلامت، پیشرفت سطح فرهنگ سلامت در قشر محروم جامعه و توسعه سلامت در مناطق محروم کشور از دیگر اهداف ما از اجرای طرح "سفرنامه سلامت و امید" است که امیدواریم تا پایان سال آن را در سطح ملی گسترش دهیم.

 

وی تأکید کرد: طرح "سفرنامه سلامت و امید" در سال 93 آغاز شد که قرار است ابتدا به صورت آزمایشی در 12 استان کشور و 48 شهرستان به اجرا در بیایید.

 

وی از راه اندازی خانه سلامت در هر شهرستان خبر داد و اظهار کرد: با اجرای طرح "سفرنامه سلامت و امید" یک خانه داوطلب سلامت و امید در شهرستان ها راه اندازی می شود تا به مردم خدمات رسانی کند.

 

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر بیان کرد: سازمان داوطلبان هلال احمر در نظر دارد که در دراز مدت خیران را ساماندهی کند و بانک خیران سلامت تشکیل دهد.

 

وی افزود: حدود 195 نامه از مردم کوهدشت دریافت کردهایم که بیشتر آن مربوط به بخش بهداشت و درمان است و 96 نامه به خاطر اشتغال جوانان پلدختری نیز داشته است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات