فرمانده انتظامی خرم آباد :

لرستان خبر: فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان خرم آباد در راستای اجرای احکام قضایی موفق شدند 185 نفر از مجرمان و متهمان تحت تعقیب را دستگیر کنند.

به گزارش لرستان خبر، سرهنگ 'حسین نجفی ' روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد : ماموران نیروی انتظامی شهرستان خرم آباد در راستای اجرای احکام قضایی موفق شدند 185 نفر از مجرمان و متهمان تحت تعقیب را دستگیر کنند.

 

فرمانده انتظامی خرم آباد افزود: نیروی انتظامی از ابتدای سال جاری تاکنون عملیات شناسایی مجرمان و متهمان تحت تعقیب مراجع قضایی را در دستور کار خود داشته و پس از انجام کار اطلاعاتی و شناسایی محل اختفاء آنها، موفق به دستگیری آنها با اجرای چندین عملیات شد.


وی با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در خرم آباد، تصریح کرد: اجرای طرح پاکسازی محله ها و برخورد جدی با افراد مخل نظم و آرامش، به منظور رضایت مندی شهروندان در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفته است.
 

وی خاطرنشان کرد: مأموران در راستای برخورد با  افرادی که با حرکات نمایشی، آلودگی صوتی قصد اختلال در نظم  را داشته و  یا وسائل نقلیه آنها فاقد پلاک و پلاک مخدوش بوده، تعداد 61 دستگاه موتورسیکلت و تعداد 36 دستگاه خودرو را توقیف کردند.


وی اظهار کرد : نیروی انتظاهی شهرستان خرم آباد در راستای مبارزه جدی و قاطع با سرقت  با انجام کارهای اطلاعتی و گشت پنهان در مدت پنج روز گذشته توانستند 18 نفر سارق را دستگیر و 44 فقره انوع سرقت را کشف کنند.


فرمانده انتظامی خرم آباد در پایان بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان خرم آباد از هیچ تلاش و کوششی در راستای تأمین امنیت شهروندان دریغ نمی کند و با سارقان با شدت و قاطعیت برخورد می کند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات