وزیر اطلاعات:

لرستان خبر: وزیر اطلاعات گفت: امنیت، یکی از لازمه های تحقق شعار امسال بوده و داشتن جامعه ای مبتنی بر اقتصاد پویا و فرهنگ اثرگذار، مستلزم توجه جدی به بحث امنیت است.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام سید محمود علوی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان اظهار کرد: عملکرد وزارت اطلاعات شرعی، قانونی و اخلاق مدار است، این عرصه، یک عرصه گمنامی است و وزارت اطلاعات برای همه مردم ایران است.

 

وی ضمن بیان اینکه وزرات اطلاعات، تنها در مقابل عوامل ضدامنیتی می ایستد، افزود: سرلوحه کار سربازان امام زمان (عج)، خدمت بی‌منت است، به طوری که مقام معظم رهبری فعالیت‌های این بزرگواران را مجاهدت‌های خاموش نامیدند.

 

وزیر اطلاعات تصریح کرد: امنیت، یکی از لازمه های تحقق شعار امسال بوده و داشتن جامعه ای مبتنی بر اقتصاد پویا و فرهنگ اثرگذار، مستلزم توجه جدی به بحث امنیت است.

 

وی عنوان کرد: باید زمینه رضایتمندی مردم را فراهم کنیم، چراکه امنیت بسترساز ایمان و ایمان نیز بسترساز آرامش در جامعه است.

 

علوی به حق طبیعی مردم در برخورداری از امنیت تأکید و بیان کرد: مسئولان کشور باید این امنیت پویا و با نشاط را در تمام نقاط کشور حاکم کنند.

 

وی اظهار کرد: حاکم شدن امنیت در جامعه، عالمان و اندیشمندان را در مسیرهای علمی پویا کرده و فعالیت های اقتصادی را در جهت پیشبرد اقتصاد کشور یاری می دهد.

 

وزیر اطلاعات ضمن تأکید به ارتباط مستقیم امنیت و افزایش سرمایه گذاری، عنوان کرد: با ایجاد احساس امنیت و آرامش، سرمایه گذاران تمایل بیشتری به تثبیت سرمایه در جامعه پیدا می کنند.

 

وی افزود: با توجه به اینکه صیانت از آبرو، جان و مال مردم کار سختی است، به همین جهت کار دستگاه اطلاعاتی در کشور از حساسیت بالایی برخوردار است.

 

علوی تصریح کرد: استان لرستان دارای مردمانی متدین و عاشق ولایت است و این استان نیز سرزمین و خاستگاه علمای بزرگ و اندیشمندان بزرگواری است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات