فرمانده نیروی انتظامی خرم‌آباد:

لرستان خبر: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خرم‌آباد گفت: پنج باند سرقت محتویات، قطعات و لوازم داخل خودرو با 224 فقره سرقت در خرم آباد شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش لرستان خبر، سرهنگ حسین نجفی، صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: در راستای اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، در هفته گذشته پلیس آگاهی با برنامه‌ریزی دقیق تجسس، پنج باند سرقت محتویات، قطعات و لوازم داخل خودرو را در خرم آباد شناسایی و در مجموع 11 نفر سارق و پنج مال‌خر دستگیر شدند.

 

وی با اشاره به اعتراف 224 فقره سرقت توسط سارقان، افزود: سارقان در رده سنی 19 تا 25 سال افرادی معتاد، بیکار، سابقه دار و دارای تحصیلات زیر دیپلم هستند که اموال مسروقه توسط آنها ارزشی برابر تقریباً 905 میلیون ریال دارد.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خرم‌آباد ضمن تأکید بر برخورد خوب دستگاه قضایی در رسیدگی به این پرونده ها، عنوان کرد: یک باند کیف قاپی با 20 فقره کیف‌قاپی به ارزش تقریبی 86 میلیون ریال، به همراه یک مالخر شناسایی و دستگیر شد.

 

وی تصریح کرد: در روزهای گذشته یک سارق با سابقه 90 فقره سرقت از منزل که قبلا دستگیر شده بود و پس از آزادی دوباره 10 فقره سرقت به ارزش بیش از 700 میلیون ریال در منطقه گل دشت انجام داده بود، به همراه یک مالخر دستگیر شد.

 

نجفی با بیان اینکه با تیراندازی‌های سطح استان باانگیزه‌های مشکلات قومی قبیله‌ای و خانوادگی به‌طور ویژه برخورد می شود، خاطر نشان کرد: در راستای کنترل مجرمان با راه‌اندازی پایش تصویری در 60 نقطه شهرستان، امنیت سطح شهر بیشتر می‌شود.

 

وی با اشاره به تشکیل دو قرارگاه برای برخورد با خرده‌فروش‌های مواد مخدر،افزود: این فعالیت‌ها پیرو طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محلات در چند هفته گذشته صورت گرفته است که نشان‌دهنده عملکرد خوب و زحمات زیاد پلیس است که مردم نیز قدردان بودند و ما نیز از مردم خواستاریم که برای گرفتن نتیجه بهتر برای شناسایی افراد کمک کنند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات