فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد

لرستان خبر: فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد گفت: در هفته گذشته 19 سارق شناسایی و دستگیر شدند که به دنبال بازجویی های به عمل آمده، 63 فقره انواع سرقت از آنها کشف و ضبط شد.

به گزارش لرستان خبر، سرهنگ حسین نجفی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک فرد جاعل و کلاهبردار با هویتی معلوم به مدت دو سال تحت تعقیب بوده که پس از چند ماه انجام کارهای اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شد.

 

وی افزود: این فرد با داشتن چندین فقره سوابق کیفری اعم از کلاهبرداری، جعل اسناد و مدارک، خیانت در امانت، با سفر به نقاط مختلف کشور، خود را از دید نیروی انتظامی مخفی کرده بود.

 

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد عنوان کرد: متهم پس از شناسایی، در عملیاتی غافلگیرانه توسط عوامل پاسگاه انتظامی کاشرف هنگام تردد در یکی از خیابانهای اصلی شهر خرم آباد دستگیر و با تحویل به مراجع قضایی با قرار 4 میلیارد ریال روانه زندان شد.

 

وی به دستگیری یک زورگیر اشاره و تصریح کرد: در پی مراجعه یکی از تاکسی داران خرم آباد به مراکز انتظامی مبنی بر سرقت خودروی وی توسط یک زورگیر، برسی در این زمینه در دستور کار قرار گرفت.

 

نجفی بیان کرد: متهم در میدان بسیج خرم آباد یک تاکسی را به مقصد دورود به صورت دربستی کرایه کرده و پس از طی مسیری، به وسیله چماق با راننده درگیر شده و پس از ضرب و جرح وی، خودرو را به سرقت می برد.

 

وی افزود: با ابلاغ مراتب به به کلیه واحدهای عمل کننده و گشت های انتظامی، سارق توسط پاسگاه انتظامی زاغه شناسایی و در مخفیگاه خود واقع در یکی از روستاهای اطراف خرم آباد به همراه خودروی مکشوفه دستگیر شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد با اشاره به طرح ارتقای امنیت اجتماعی گفت: در هفته گذشته 19 سارق شناسایی و دستگیر شدند که به دنبال بازجویی های به عمل آمده، 63 فقره انواع سرقت از آنها کشف و ضبط شد.

 

وی خاطر نشان کرد: طرح پاکسازی خیابان ها و معابر شهری با اولویت برخورد با وسائط نقلیه با هر نوع تخلف، و در اولویت بعدی جمع آوری معتادان خیابانی به منظور ایجاد امنیت روانی در سطح شهر خرم آباد، به اجرا درآمده است.

 

وی تصریح کرد: در این طرح تعداد 46 دستگاه خودرو و تعداد 47 دستگاه موتور سیکلت متخلف، توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل و 111 نفر معتاد از سطح محله‌های خرم آباد جمع‌آوری و تحویل کمپ‌های مجاز شد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات