رئیس پلیس آگاهی لرستان:

لرستان خبر: رئیس پلیس آگاهی استان لرستان گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی لرستان، یک باند بزرگ پولشویی با کلاهبرداری برابر با 390 میلیارد ریال منهدم شد.

به گزارش لرستان خبر، قدرت‌الله دالوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی لرستان، یک باند بزرگ پولشویی با کلاهبرداری برابر با 390 میلیارد ریال منهدم شد.

 

وی افزود: موضوع با اطلاع پلیس آگاهی لرستان از باندی بزرگ که به صورت شبکه ای اقدام به پولشویی و کلاهبرداری می کرد، در دستور کار مأموران این نیرو قرار گرفت.

 

رئیس پلیس آگاهی استان لرستان با اشاره به عضوگیری این باند از ابتدای سال 92، عنوان کرد: این باند با داشتن زیرمجموعه های فراوان، ضمن عقد قرارداد با نمایندگی‌ تأمین شارژ ایرانسل و رایتل در غرب کشور به صورت جمعی از شهروندان کلاهبرداری می کرد.

 

وی تصریح کرد: باند پولشویی افراد را با دادن وعده خرید و فروش جواهرات، مغازه و منزل در مقابل دستیابی به سود بیشتر، فریب داده بود.

 

دالوند بیان کرد: این باند قصد داشت بعد از دستیابی به پول هنگفت مالباختگان از کشور خارج شود که در چندین عملیات توسط پلیس، شناسایی و 11 نفر از اعضای اصلی به همراه 390 میلیارد ریال پولشویی دستگیر و به مراجع

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات