معاون فرماندار دورود:

لرستان خبر: معاون فرماندار دورود گفت: پنج واحد اقامتی مجهز به امکانات رفاهی برای بازگشت زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده است که این واحدها، به صورت رایگان به زائران خدمت رسانی می کنند.

به گزارش لرستان خبر، یعقوب بختیاری صبح امروز در جمع مدیران شهرستان دورود اظهار داشت: برپایی مراسم باشکوه 20 میلیون نفری اربعین حسینی همراه با امنیت کامل، نشان از ابلاغ پیام مهمی برای تروریسم منطقه و استکبار جهانی است.

 

وی با اشاره به استقبال از زائران در ورودی شهر دورود، افزود: پنج واحد اقامتی مجهز به امکانات رفاهی برای بازگشت زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده است که این واحدها، به صورت رایگان به زائران خدمت رسانی می کنند.

 

معاون فرماندار دورود عنوان کرد: امکانات پذیرایی برای زائران اربعین حسینی در ورودی شهر دورود مهیاست و تاکنون پنج هزار نفر زائر در این شهرستان به صورت رایگان پذیرایی و استقبال شده اند.

 

وی خاطر نشان کرد: در راستای ارائه خدمات به مسافران و زائران در راه مانده، دستگاه های خدماتی این شهرستان، آمادگی کافی برای خدمت رسانی به زائران را دارند.

 

بختیاری با اشاره به استقرار چادرهای هلال احمر برای راهنمایی زائران در ورودی شهر دورود، تصریح کرد: تاکنون نزدیک به 450 نفر از زائران در حال بازگشت از مراسم اربعین حسینی در مکان های اقامتی این شهرستان اقامت داشته اند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات