برای چهاردهمین سال متوالی/

امین مرادی گفت: امسال در روز30 آذر مصادف با 28 صفر رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در ساعت 10 صبح در صحن کوثر و 14 عصر در صحن الغدیر حرم امام رضا(ع) تجمع هیئات لرستانی و عزاداری انجام می گیرد.

امین مرادی در گفت و گو با لرستان خبر گفت: امسال هم همانند سال های قبل تجمع هیئات مذهبی لرستان در حرم امام رضا(ع) صورت می پذیرد.

 

وی افزود: امسال در روز 30 آذر مصادف با 28 صفر رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در ساعت 10 صبح در صحن کوثر و 14 عصر در صحن الغدیر حرم امام رضا(ع) تجمع هیئات لرستانی و عزاداری انجام می گیرد.

 

مرادی با اشاره به مراسم شهادت امام رضا(ع) عنوان کرد: روز شهادت امام رضا(ع)  2 آذرماه هم مراسم عزاداری ساعت 10 صبح در صحن کوثر و ساعت 14 عصر در صحن الغدیر برگزار می شود.

 

امین مرادی ادامه داد: تجمع هیئات لرستانی از سال 1380 هرساله در مشهد مقدس انجام می گیرد و سال قبل حدود 350 نفر که از لرستان به مشهد مشرف شده بودند در این تجمع حضور یافتند که علاوه بر این تعداد بسیاری از لرستانی هایی که خود مقیم مشهد بودند یا دانشجو بودند به این جمع اضافه شدند و در مراسمی که به شیوه سنتی لرستانی ها در حرم برگزار می شد حضور یافتند.

 

عزاداری های لرستانی در مشهد

 

وی ادامه داد: امسال بسیاری از هیئات مختلف با کاروان هایی به مشهد مشرف می شوند و با توجه به این که اغلب از جوانان و نوجوانان هستند در حسینیه های محل اسکان برنامه های فرهنگی برای این عزیزان توسط سرکاروان ها برگزار می شود و از هم استانی و مسئولین درخواست داریم در این امر خیر و برای کمک به هزینه های سفر و اقامت در مشهد مقدس کمک مالی کنند.

 

مرادی افزود: دوستانی که قصد تشرف و شرکت در این تجمع دارند جهت هماهنگی می توانند با شماره 09169558163 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات