سرپرست بهداشت و درمان پلدختر:

لرستان خبر: سرپرست بهداشت و درمان پلدختر گفت: آب شرب پلدختر به مدت حدود یک ماه کلرزنی نشده است، این در حالی است که این مشکل همچنان در روستای این شهرستان پابرجاست.

به گزارش لرستان خبر، احمد کرموند سرپرست بهداشت و درمان پلدختر ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی در پلدختر اظهار داشت: آب شرب پلدختر به مدت حدود یک ماه کلرزنی نشده است.

 

وی با انتقاد از وضعیت آب شرب در پلدختر، افزود: در گزارشی از وضعیت آب شرب شهری و روستایی پلدختر مشخص شده است که از مورخه 10 آبان ماه تا 4 اذر ماه امسال آب شرب این شهرستان کلرزنی نشده است.

 

سرپرست بهداشت و درمان پلدختر عنوان کرد: همچنین با وجود عدم کلرزنی آب روستاهای پلدختر، این مشکل ادامه داشته و اقدامی در جهت حل آن صورت نگرفته است.

 

قدرت اله ترابی نژاد فرماندار پلدختر در این جلسه اظهار داشت: همه دستگاه های موظف در امر سلامت، ضمن عمل به وظایف خود در چارچوب و حیطه مربوط به خود، نباید با دیگر دستگاه ها تقابل داشته باشند چرا که این تقابل در شورای سلامت، سبب کم رنگ شدن قوانین می شود.

 

وی با اشاره به اینکه اجرای قوانین سبب ارتقای سلامت جامعه می شود، افزود: بر اساس قانون هر دستگاهی شرح وظایفی مختص به خود دارد که اجرای این مصوبات، مشکلات امر سلامت را کاهش می دهد.

 

فرماندار پلدختر با اشاره به پروژه درمانگاه در پلدختر، تصریح کرد:  برای تکمیل پروژه درمانگاه شماره یک پلدختر، 700 میلیون تومان اختصاص پیدا کرده است که امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

 

وی خاطر نشان کرد: براساس پیگیری های انجام شده توسط فرمانداری پلدختر در جهت رفع مشکل کمبود پزشک متخصص در پلدختر، این مشکل برطرف شده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات