گفتگو با "مهدی حاجیوند" کارشناس ازنایی رادیو اقتصاد

دلیل رفتن از زادگاه خود را کوچ اجباری عنوان می‌کند و امید دارد تا روزی با بازگشت به لرستان، در کنار همشهریانش دست در دست هم خرمی را، آبادانی را، نشاط را و امید را به این استان غریب برگردانند.

به گزارش لرستان خبر  و به نقل از ازنا خبر ، گزارشگری در شبکه‌های یک سیما، آموزش و بازار؛ همکاری با رادیوهای سراسری کشور از جمله رادیو اقتصاد با عنوان‌های کارشناس مجری، کارشناس اقتصادی، گزارشگر، هماهنگی و آیتم ساز، گذراندن دوره‌های دوبله و دوره فن بیان و گویندگی ، تجربه همکاری به عنوان خبرنگار با خبرگزاری های تسنیم و باشگاه خبرنگاران جوان را در این سن کسب کرده است.

 

همکاری و گزارشگری روزنامه‌ها و مجلات گوناگون از جمله دنیای اقتصاد، سیاست روز، جهان صنعت، جهان اقتصاد، سایت سازمان بورس، ماهنامه سازمان بورس، هفته نامه بورس و سایت‌های تحلیلی و خبری را دارد.

 

تجربه و تسلط بر مباحث خصوصی سازی و سهام عدالت، گذراندن دوره‌های تخصصی روزنامه نگاری و خبرنویسی ، دانش آموخته دوره‌های مختلف عكاسي و عضویت در انجمن‌های‌‌ مختلف عکاسی از جمله انجمن عکاسان ایران، انجمن عکاسان مطبوعات و انجمن عکاسان نگاه به دید متفاوت وی کمک بسیار زیادی کرده است.

 

سابقه همکاری با خبرگزاریها و روزنامه‌ها و مجلات مختلف با عنوان عکاس از جمله خبرگزاری‌های مهر و خبرگزاری فارس و روزنامه‌های دنیای اقتصاد، جهان صنعت، مجله مهندسی زیرساختها و مجله بازار و سرمایه، ماهنامه بورس و هفته نامه تجارت فردا نیز گوشه ای دیگر از فعالیت های یک ازنایی مقیم پایتخت بحساب می آید.

 

کسب عنوان‌های مختلف در بیش از 60 جشنواره عکاسی و نیز برگزاری چند نمایشگاه گروهی و انجام دکور چند سریال تلویزیونی از جمله سوابقی است که در کارنامه دارد و خود نیز دانش آموخته رشته ارتباطات در مقطع کارشناسی ارشد است.

 

            مهدی حاجیوند

 

به گفته "مهدی حاجی‌وند"؛ که پدر و مادرش ازنایی هستند، کودک که بود به خاطر بیکاری و مشکلات مالی پدر، علی رغم میل باطنی خود و خانواده اش، محکوم به ترک وطن و زادگاه ابا و اجدای خود، "لرستان و شهرستان ازنا" شد و به همراه خانواده در دیار غربتی که پایتخت کشور می خوانندش ساکن شد.

 

 به امید روزی که با دستی پر دوباره به زادگاهش، استان تاریجی و بلند آوازه لرستان بازگردد و دست در دست هم زبانان و هم کیشانش، استان خود را که از نظر آمارهای نگران کننده از جمله بیکاری در صدر قرار گرفته است آباد، سرافراز، خرم و پرنشاط کند و آرزو دارد این اتفاق را روزی به همراه همه لرستانی‌ها رقم بزند، حتی اگر تنها یک روز به پایان زندگی‌اش باقی مانده باشد.

 

گفتگو: محمد ملکی

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات