رئیس کمیته امداد دورود:

لرستان خبر: رئیس کمیته امداد شهرستان دورود گفت: با حمایت های حامیان در این شهرستان، زمینه رشد و شکوفایی ایتام فراهم شده و 586 یتیم، 102 نفر فرزندان زنان مطلقه و سرپرست بیمار، تحت سرپرستی و حمایت یک هزار و 504 حامی نیکوکار قرار گرفتند.

به گزارش لرستان خبر، اسدالله اسدی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در دورود اظهار داشت: در 9 ماهه گذشته، مبلغ 60 میلیون ریال به حساب 10 نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد دورود، توسط حامی نیکوکار واریز شد.

 

وی به حمایت های این حامی از ایتام خود اشاره کرد و افزود: این حامی نیکوکار به مناسبت شهادت امام رضا (ع)،  10 سبد غذایی را به ارزش یک میلیون و 300 هزار ریال به ایتام تحت سرپرستی خود اهدا کرد.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان دورود عنوان کرد: اقدام اهدایی شامل 30 عدد تخم مرغ، 20 عدد رب گوجه فرنگی، 10 کیسه برنج، 40 عدد ماکارونی و 20 بسته مواد شوینده، در اختیار خانواده های ایتام تحت سرپرستی این حامی قرار گرفت.

 

وی با اشاره به حمایت 26 نفر از ایتام شهرستان توسط کارکنان این نهاد، تصریح کرد: 17 نفر از کارکنان کمیته امداد و همسرانشان، 26 نفر از ایتام این نهاد را تحت سرپرستی خود قرار داده و ماهیانه مبلغ چهار میلیون و 350 هزار تومان به حساب آنها واریز می کنند.

 

اسدی با اشاره به همکاری کمیته امداد با خیرین نیکوکار، بیان کرد: در گذشته، حامیان تنها یک یتیم را نحت سرپرستی خود قرار می دادند که با وجود مشاهده خیر و برکت این امر خداپسندانه در زندگی خود، کمک های خود را افزایش داده اند.

 

وی به تقویت فرهنگ اکرام و افزایش مراکز نیکوکاری در جامعه اشاره و خاطر نشان کرد: با حمایت های حامیان در این شهرستان، زمینه رشد و شکوفایی ایتام فراهم شده و 586 یتیم، 102 نفر فرزندان زنان مطلقه و سرپرست بیمار، تحت سرپرستی و حمایت یک هزار و 504 حامی نیکوکار قرار گرفتند.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان دورود افزود: با توجه به اینکه این حامیان ماهیانه مبلغ 200 هزار ریال به حساب آنها واریز می کنند، سرانه هر یتیم به طور متوسط ماهیانه 750 هزار ریال است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات