40 فیلم از هنرمندان لرستانی در حال داوری است

دبیر پنجمین جشنواره عمار در لرستان گفت: مراسم افتتاحیه پنجمین جشنواره مردمی عمار عصر شنبه 13 دی در منزل شهیدان "محمد و محمدرضا فطرس" برگزار می گردد و در این مراسم فیلم دیدار دست اندرکاران جشنواره مردمی عمار با رهبر معظم انقلاب پخش خواهد شد.

جواد یاراحمدی در گفت و گو با لرستان خبر ، گفت: در استان لرستان داوری استانی آثار ارسالی هنرمندان لرستانی در حال انجام است و 11 نفر از هنرمندان لرستانی داوری حدود 40 فیلم ارسالی از استان لرستان را انجام می دهند.

 

دبیر پنجمین جشنواره عمار در لرستان افزود: مراسم افتتاحیه پنجمین جشنواره مردمی عمار عصر شنبه 13 دی در منزل شهیدان "محمد و محمدرضا فطرس" برگزار می گردد و در این مراسم فیلم دیدار دست اندرکاران جشنواره مردمی عمار با رهبر معظم انقلاب پخش خواهد شد.

 

وی با اشاره به اکران‌های جشنواره عمار اظهار کرد: تاکنون حدود 50 مجموعه استانی برای اکران آثار جشنواره عمار در استان لرستان ثبت نام نموده اند که این مجموعه ها از سراسر شهرهای استان لرستان و از مساجد، هیئات فرهنگی مذهبی، موسسات و کانون های فرهنگی هستند.

 

مراسم افتتاحیه رسمی پنجمین جشنواره فیلم عمار در تهران،  چهارشنبه دهم دی ماه از ساعت 19 در سینما فلسطین برگزار شد.

 

مراسم افتتاحیه پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار، با تقدیر از مسعود شجاعی طباطبایی و مسعود ده نمکی، اهدا جوایز برگزیدگان بخش های نماهنگ، فیلم ما، فیلم‌نامه، پژوهش، مقاله، نقد های سینمایی و اقلام تبلیغی پنجمین جشنواره فیلم عمار در سینما فلسطین برگزار شد.

 

جشنواره عمار لرستان

جشنواره عمار لرستان

جشنواره عمار لرستان

جشنواره عمار لرستان

جشنواره عمار لرستان

جشنواره عمار لرستان

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات