در جلسه کارگروه ساماندهی راهیان نور مطرح شد:

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت:‌ در ماه های بهمن و اسفند 11 هزار نفر شامل 2500 نفر دانشجو به مناطق جنگی شلمچه، اروند، هویزه، دهلاویه و مناطق جنگی جنوب اعزام می‌شوند.

به گزارش لرستان خبر ، جلسه کارگروه ساماندهی راهیان نور استان لرستان صبح امروز با حضور استاندار لرستان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و جمعی از مسئولان استان در استانداری برگزار کردید.

 

 

سردار مرتضی کشکولی در ابتدا با  تبریک هفته وحدت گفت: با توجه نامگذاری سال جاری با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ و حساسیت مقام معظم رهبری نسبت به مقوله فرهنگ، باید سعی نماییم نسل‌های آینده را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: هر ساله به برکت جانفشانی‌های شهدا، ما شاهد استقبال بی‌نظیر اقشار مختلف مردم در زیارت مناطق جنگی هستیم.

 

وی اضافه کرد: از مهر ماه امسال تا کنون باهمکاری آموزش و پرورش لرستان و فرمانداران شهرستان‌های این استان 25 هزار نفر دانش‌آموز به مناطق جنگی غرب و جنوب کشور از لرستان اعزام شده‌اند که در این زمینه استان لرستان جزو استان‌های برتر کشور بوده است.

 

سردار کشکولی اظهار کرد:‌ در مراحل بعدی 11 هزار نفر شامل 2500 نفر دانشجو به مناطق جنگی شلمچه، اروند، هویزه، دهلاویه  و مناطق جنگی جنوب اعزام می‌شوند.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: سهمیه هر شهرستان از 11 هزار نفر مشخص شده و انتظار ما از فرمانداران این است همکاری لازم را با فرماندهان سپاه ناحیه هر شهرستان داشته باشند.

 

سردار کشکولی بیان کرد: برای اینکه بتوانیم این اعزام ها را با کیفیت بالا انجام دهیم باید یک تقسیم کاری بین دستگاه‌های اجرایی استان صورت گیرد.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به میزبانی از زائران سرزمین نور گفت: استان لرستان علاوه بر اینکه اعزام زائر به مناطق جنوب را دارد هر ساله میزبان صدها هزار نفر زائر راهیان نور از سراسر کشور است که انتظار ما این است نسبت به تجهیز به زائر‌سراها در سطح استان و استقبال از این زائران اقداماتی صورت گیرد.

 

وی ادامه داد: تلاش ما این است که در اعزام کاروان‌ها بتوانیم هزینه‌های مردم را کم کنیم همان طور که در اربعین حسینی شاهد استقبال بی‌نظیر عراقی‌ها از زائران امام حسین دیدیم و ما تلاش کنیم میزبان خوبی از راهیان نور در استان لرستان باشیم.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • محمد

    باسلام وعرض خسته نباشید خدمت بچه های لرستان خبروعرض ارادت بسیجی وارانه خدمت سرداعزیز....انشاا...که خداونداراده ای که ایونن درامرراهیان نورکرده اند روبه دیگرمئولين نیزالقاکندتابه امیدشهداشاهدفصل راهیان نورپرازشکوفه ای دراستان وکشورباشیم...وامانکته ای کهسالهای قبل کمی ثث مغفول مانده بازهمان محتوای بومی وبحث راویان دفاع مقدس است که انشاا...باعنایت شهدااین کارهم انجام بشه

نظرات