معاون هماهنگ‌کننده سپاه لرستان:

لرستان خبر: معاون هماهنگ‌کننده سپاه لرستان گفت: اعزام راویان انقلاب اسلامی به مدارس و دانشگاه های استان جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و نیز دیدار با خانواده های شهدا از جمله برنامه های مناسبتی این ایام است.

به گزارش لرستان خبر، سرهنگ علی‌حسین پازدار ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر لرستان در خرم‌آباد اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی که در این راستا و برای باشکوه برگزار شدن این ایام برنامه هایی در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: حهت برگزاری برنامه های دهه فجر دستورالعمل جامعی به ستاد شهرستان های استان ارسال شده است که 22 کمیته فعال به این مناسبت در ستاد دهه فجر لرستان تشکیل شده است.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: ویژه برنامه جشن ورود امام به کشور، در دهه فجر و در مرکز استان برگزار می شود، علاوه بر این برای برگزاری برنامه ای جامع و متنوع در شهرستان ها، 26 برنامه متنوع به فرماندهی شهرستان ها ارسال شده است.

 

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح در مرکز استان و شهرستان ها، همزمان با روز نخست دهه فجر، برنامه رژه موتوری را اجرا می کنند.

 

پازدار بیان کرد: اعزام راویان انقلاب اسلامی به مدارس و دانشگاه های استان جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و نیز دیدار با خانواده های شهدا از جمله برنامه های مناسبتی این ایام است.

 

وی خاطر نشان کرد: ویزیت رایگان توسط نیروهای مسلح، انتظامی و ارتش، محفل انس با قرآن، اعزام تیم های امدادی و درمانی به مناطق محروم، شب شعر، برگزاری یادواره شهدا از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای ایام الله دهه فجر است.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: همه اقشار جامعه و بازاریان با همکاری  و تعامل در این جشن ها، دنیا را از این جشن بزرگ در کشور آگاه کنند.

 

وی افزود: همایش ایل ها و طوایف در استان، برگزاری نشست های تخصصی برای کارکنان و خانواده های یگان های نظامی از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این دهه است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات