فرمانده انتظامی بروجرد:

لرستان خبر: فرمانده انتظامی بروجرد گفت: 25 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و قاچاق از یک باند قاچاقچی کشف و دو قاچاقچی دستگیر شدند.

به گزارش لرستان خبر، علیرضا دلیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد اظهار داشت: تعدادی سلاح شکاری غیرمجاز و قاچاق از یک باند قاچاقچی کشف و باند قاچاق منهدم شد.

 

وی افزود: این باند قاچاق اقدام به تهیه و توزیع سلاح های قاچاق از مرزهای شمال غربی کشور می کردند که با اقدام آموران انتظامی شهرستان بروجرد شناسایی و 25 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز از انها کشف شد.

 

فرمانده انتظامی بروجرد عنوان کرد: متهمان سلاح های تک لول و دو لول را در یک دستگاه پژو 405 جاسازی کرده بودند که با تلاش نیروی انتظامی شناسایی و در این راستا دو متهم دستگیر شدند و جهت رسیدگی به پرونده و سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

 

وی ضمن تأکید بر همکاری رسانه ها در راستای آگاهی بخشی به مردم درباره آثار مخرب نگهداری سلاح در منزل، بیان کرد: ب توجه به حضور فعال پلیس و بالا بودن احساس امنیت در جامعه ضرورتی بر حمل  و نگهداری سلاح در دست مردم نبوده و امری نامتعارف است.
 

دلیری با اشاره به برخورد قاطع و جدی نیروی انتظامی با افراد خاطی و ایجاد کننده ناامنی در شهرستان، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی تلاش می کند تا سلاح را از دسترس مردم دور کند و در 9 ماهه امسال در زمینه جمع آوری سلاح 102 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته ایم.

 

وی با اشاره به انهدام باند سرقت وسایل نقلیه، گفت: با در دستور کار قرار گرفتن پرونده چندین فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت، مأموران انتظامی تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند.

 

فرمانده انتظامی بروجرد افزود: با شناسایی سارقان موتورسیکلت، مأموران انتظامی در عملیاتی غافلگیرانه چهار نفر را دستگیر که در بازجویی ها به 13 فقره سرقت اعتراف کردند و جهت رسیدگی به پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

 

وی به دستگیری عاملان تیراندازی در بروجرد اشاره و بیان کرد: این موضوع با اعلام خبری مبنی بر تیراندازی به منزل یکی از شهروندان  در دستور کار کلانتری 13 قرار گرفت.

 

دلیری خاطر نشان کرد: با اعزام مأموران به محل و بررسی های به عمل آمده عاملان تیراندازی شناسایی و در این راستا سه نفر دستگیر شدند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات