فرمانده انتظامی بروجرد:

لرستان خبر: فرمانده انتظامی بروجرد گفت: اعتباری معادل دو میلیارد و 500 میلیون تومان در راستای اجرای این طرح در شهرستان مورد نیاز بوده که بخشی از آن تأمین شده است.

به گزارش لرستان خبر، علیرضا دلیری عصر امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد اظهار داشت: امنیت و احساس امنیت در شهرستان بروجرد، با اجرا شدن طرح پایش تصویری در شهرستان افزایش می یابد.

 

وی افزود: اعتباری معادل دو میلیارد و 500 میلیون تومان در راستای اجرای این طرح در شهرستان مورد نیاز بوده که بخشی از آن تأمین شده است.

 

فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به مزایای اجرای این طرح، تصریح کرد: کاهش جرائم، جلوگیری از ترافیک سنگین در سطح شهر، پیشگیری از وقوع سرقت و افزایش احساس امنیت در شهر از جمله مزایای اجرای این طرح در بروجرد است.

 

وی بیان کرد: با توجه به تلاش های نیروی انتظامی و ارتقای افزایش احساس امنیت در بروجرد، ضرورتی مبنی بر حمل سلاح توسط شهروندان وجود ندارد.

 

دلیری ضمن تأکید بر لزوم جمع آوری سلاح های غیرمتعارف در بین شهروندان، عنوان کرد: رسانه ها با آگاه کردن مردم و ارتقای فرهنگ در راستای تغییر برخی فرهنگ های نادرست گذشته در بین مردم، نیروی انتظامی را در این زمینه یاری کنند.

 

وی با اشاره به جدیت پلیس با برهم زنندگان امنیت در شهر، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با افرادی که با حمل سلاح قصد بر هم زدن امنیت را در جامعه دارند، با جدیت برخورد می کند و فرهنگ سازی در این زمینه عاملی مؤثر در فعالیت های پلیس و دستیابی به موفقیت است.


 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات