با حضور دانش آموزان 10 کشور اسلامی؛

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان گفت: طرح «گفتمان دینی دانش‌آموزان جهان اسلام» در اردیبهشت‌‌ماه سال آینده برگزار می‌شود و قرار شده که دانش‌آموزان ۱۰ کشور همسایه در این اجلاس شرکت کنند.

به گزارش لرستان خبر ،  محسن یوسفوند گفت:  طرح «گفتمان دینی دانش‌آموزان جهان اسلام» در اردیبهشت‌‌ماه سال آینده برگزار می‌شود و قرار شده که دانش‌آموزان ۱۰ کشور همسایه در این اجلاس شرکت کنند.

 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان در رابطه با طرح «گفتمان دانش‌آموزان جهان اسلام» عنوان کرد: آموزش و پرورش لرستان طرحی را تحت‌ عنوان «گفتمان دانش‌آموزان جهان اسلام» به وزارت آموزش و پرورش پیشنهاد داد که خوشبختانه این طرح پذیرفته و تصویب شد و دبیرخانه آن به خود استان لرستان واگذار شد.

 

وی ادامه داد: با توجه به چهره وارونه‌ای که امروز تکفیری‌ها و داعش از اسلام در دنیا به نمایش گذاشته‌اند، ما می‌خواهیم از ظرفیت‌های مشترک جهان اسلام استفاده کنیم و به‌ بهانه‌هایی مانند مبعث پیامبر(ص)، دانش‌آموزان مسلمان را گرد یکدیگر جمع کنیم تا در قالب مسابقات فرهنگی و هنری، شفاف‌سازی و آگاهی‌بخشی لازم پیرامون اعتقادات روح‌بخش و آموزه‌های زیبای دین اسلام توسط کودکان و نوجوانان مسلمان به مردم جهان ارائه شود.

 

یوسفوند اضافه کرد: طرح گفتمان دینی دانش‌آموزان جهان اسلام در اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود و قرار شده که دانش‌آموزان 10 کشور همسایه در این اجلاس شرکت کنند. برگزاری این طرح علاوه‌ بر این‌که نقش مهمی در معرفی چهره اسلام و ایران به دنیا دارد، فرصت مناسبی برای ارتقای زیرساخت‌های استان لرستان، به‌عنوان پایگاه اولیه و دبیرخانه این طرح نیز هست زیرا حضور مدیران کشوری قطعاً در افزایش اعتبارات فرهنگی و رفع نقایص تأثیرگذار خواهد بود.

 

منبع: ایکنا

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات