تلی از خاک به جای تقاطع غیر همسطح بهارستان خرم‌آباد؛

در سال جاری هیچ پروژه‌ای به اندازه تقاطع غیر همسطح بهارستان جار و جنجال نداشته است و در نهایت هم هیچ کدام از مسئولین حاضر به پاسخگویی به افکار عمومی نیستند که سرانجام این پروژه چه شد ؟

به گزارش لرستان خبر ، در سال جاری هیچ پروژه‌ای به اندازه تقاطع غیر همسطح بهارستان جار و جنجال نداشته است و در نهایت هم هیچ کدام از مسئولین حاضر به پاسخگویی به افکار عمومی نیستند که سرانجام این پروژه چه شد ؟

 

لرستان خبر، از زمان آغاز این پروژه وضعیت آن مطالبی با عنوان ویرانی تنها عایدی مردم از یک پروژه و سرنوشت جنجالی ترین پروژه عمرانی سال خرم‌آباد در ابهام منتشر کرد.

 

در مورد این پروژه، زمان شروع، کلنگ زنی، عجیب و غریب ، نحوه واگذاری پروژه، نوع واگذاری قرارداد این پروژه و امثال این موارد بارها از طرف رسانه های مختلف استان سخن به میان آمده است ؛ در حال حاضر به جای ساخت این تقاطع تنها چیزی که به جای مانده تلی از خاک و منظره بدی است که در بلوار بهارستان به جای مانده و در حالی که این بلوار که محل اصلی عبور و مرور مسافران خارج استان از شهرستان خرم‌آباد است چندان منظره جالبی وجود ندارد؟

 

تقاطع غیر همسطح بهارستان خرم‌آباد

 

همان گونه که اگر این پروژه به سرانجام می رسید در زمان افتتاح آن دستگاه‌های مختلف گوی سبقت را برای گرفتن عکس یادگاری و بلوکه کردن این پروژه به نام خود از هم می‌ربودند، در حال حاضر که به این وضعیت گرفتار شده کمترین انتظاری که می رود این است که دستگاه‌های مرتبط با این پروژه در این زمینه پاسخگو باشند.

 

علیرغم انتقادات فراوانی که در ماه‌های اخیر از وضعیت این پروژه شده هیچ مسئولی حاضر به پاسخگویی در این مورد نیست و برای شهروندان سوالات زیر مطرح است؟

 

  1. آیا قرارداد این پروژه فسخ شده است؟
  2. در صورت فسخ این قرارداد چه میزان باید جریمه بابت فسخ قرارداد و هزینه کارهای انجام شده به پیمانکار پرداخت شود؟
  3. این پروژه توسط چه ارگانی و به چه علت متوقف شده است؟
  4. میزان واقعی قرارداد این پروژه چه میزان بوده است؟
  5. آیا شورای شهر در ابتدا با این پروژه موافق بوده و در صورت عدم تمایل چرا زیر بار این پروژه رفته است؟
  6. اگر شورای شهر در ابتدا با این پروژه موافق بوده چرا در ادامه اغلب اعضا این همه به این طرح تاختند و با عناوین مختلف با آن به مخالفت پرداختند؟
  7.  در صورتی که باید مبلغی به عنوان هزینه‌های انجام شده به پیمانکار پرداخت شود چه کسی باید پاسخگوی این مبلغ باشد که از بودجه شهرداری و از شهروندان بابت مواردی چون عوارض گرفته شده است؟

 

تقاطع بهارستان خرم‌آباد

 

در پایان اولین مسئله ای که باید شورای شهر و شهردار جدید خرم‌آباد به آن رسیدگی کند وضعیت کنونی بلوار بهارستان است که برای انجام این تقاطع فضای سبز، آسفالت بلوار، درختان و ... آن تخریب شده و در حال حاضر با وضعیتی بسیار زننده رها شده است و در صورتی که این قرارداد این پروژه فسخ شده و شهردار و شورای شهر تمایل به انجام آن ندارند هر چه سریعتر آن را به وضعیت این بلوار رسیدگی کنند.

 

انتهای پیام/

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات